Audrus renoveeriti Eesti esimeste hulka kuuluv raudbetoonsild, mille kordategemine läks maksma 8,6 miljonit krooni.
Silla rekonstrueerimisprojekt on Valeri Volkovilt, ehitas Teede REV 2. Renoveerimistööd on silda tundmatuseni muutnud ja liiklejaile mugavamaks teinud, sest enne mahtus sillale vaid üks sõidurada ja teiselt poolt tulija pidi ootama, kuni saabub tema järjekord üle sõita. Nüüd on silda laiendatud seitsme meetrini, rajatud on ka kõnnitee, vahendasid ERR-i teleuudised.
1910. aastal valminud Audru sild on Eestisse möödunud sajandi alguses rajama hakatud raudbetoonsildadest teine, esimene oli 1904. aastal valminud Kasari sild. 43 meetri pikkuse Audru silla projekteeris ja ehitas Liivimaa maakultuuribüroo.
Seotud lood
Jätkusuutlikkus ja rohelisus ei ole enam ammu nišiteema, vaid eeldus, et tootmis- ja ehitusettevõte saaks üldse rahvusvahelisel turul kaasa rääkida. See tähendab, et tootjal peab olema täielik ülevaade nii materjalide päritolust, tootmisprotsessist kui ka sellest, mis saab toodetest pärast nende elukaare lõppu.