Ligi 280 miljoni kroonise riigihanke ühispakkumusega võitnud kauaaegsed sõbrad, Koidula piiripunkti ehitajad Nordecon Infra ja Teede REV-2 on raha pärast nii tülli läinud, et ees ootab kompromissitu kohtulahing.
“Olukord on tragikoomiline. Ma ei usu, et lahenduse leidmine ilma kohtuta enam võimalik on,” ütles Nordecon Internationali juhatuse esimees ja Nordecon Infra nõukogu esimees Jaano Vink. “Olukord on skisofreeniline,” nentis Teede REV-2 juhatuse esimees Tõnu Vilipuu.
“Meile on üllatuseks, et Nordecon meid kohtuga ähvardab. Tegelikkuses on hoopis nemad jätnud meie ees oma kohustused täitmata ja seetõttu näeb selline ähvardus välja pigem oma probleemide varjamisena, mitte soovina leida õiglast lahendust,” lausus Vilipuu.
Tüli aastaid sõbralikult koostööd teinud ja Koidula raudteepiirijaama ühispakkumisega võitnud Nordecon Infra (endine Aspi AS) ja Teede REV-2 vahel on käärinud juba mõnda aega. Keeruliseks teeb vaidluse asjaolu, et tööde juhtivpartner on Nordecon Infra ning Teede REV-2 osa on vastutada peamiselt mullatööde korraldamise eest. Tellija ehk Riigi Kinnisvara kannab raha tehtud töö eest aga Nordeconi kontole.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Loe pikemalt tänasest
ÄripäevastSeotud lood
Nordeconi ja Tartu Ülikooli Narva Kolledži uue hoone ehitamiseks sõlmitud leping katkes täna.
Skanska juhi Andres Aaviku sõnul oli hind, millega Koidula piiripunkti hange võideti, väga julge.
Tänavu 30. tegutsemisaastat tähistav pereettevõte
Tammer OÜ tõenäoliselt ehitus- ja laevatööstuses tutvustamist ei vaja. Ettevõtte arengut on algusest peale vedanud strateegilised investeeringud innovatsiooni, tootearendusse ja töötajatesse, mis on loonud võimaluse koos muutuvate turgude ja tehnoloogiatega kasvada. Kuidas aga sai kohalikust väikefirmast Põhjamaade suurim projektipõhine metallustevalmistaja, mis ekspordib 90% oma toodangust?