„Mujal maailmas on sellised sammud seadustega reguleeritud. Ju siis meie arenguaste ei ole selline, et laseme selliseid ülbeid samme teha,“ ütles Hüva ning lisas, et sarnaseid näiteid on ju veelgi. Näiteks Epitar, nentis ta, selgitades, et tegemist oli väga kummalise juhtumiga, aga juriidiliselt paistis kõik korrektne olevat. „See on puhtalt sisu ja vormi konflikt. Sisuliselt on tegemist kantimisega. Vormiliselt on kõik korrektne,“ lausus ta.
Hüva rääkis, et usaldus on väga tähtis nii aknatootmises kui äris üldse. „See hakkab pihta sellest, et tootja ei alusta enne, kui ettemaks on makstud ja klient ei julge enne ettemaksu maksta, sest on oht, et firmat enam lõpuks alles ei olegi,“ selgitas ta ja lisas, et kui mõlemad kardavad tehingut sõlmida siis jääbki see lõpuks sõlmimata.
Hüva ütles, et inimesed peavad nii aknaid kui muid kestvustooteid ostes olema kindlad, et firma eksisteerib ka siis kui garantiiaeg möödas. „Paljud ettevõtted tehakse projektipõhised. Natuke aega aetakse äri, siis pannakse kinni, tehakse järgmine firma kõrvale ja kõik juriidilised vastutused lähevad vana kehaga pankrotti,“ rääkis ta. Järjekordselt sisu ja vormi konflikt, võttis Hüva oma mõtte kokku.