Võrreldes paari eelmise aastaga, on sel aastal kasvanud tarbijate kaebuste hulk metalluste kohta. Tänavu esitatud 68st kaebusest 55 on esitatud Doorland OÜ vastu.
Tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski sõnul on tellijate rahulolematus tingitud nii uste valedest mõõtmetest kui valest värvist.
“Kui jätta kõrvale Doorlandi-sugused, kes ei tarni toodet õigeks ajaks või hoopis kaovad vaateväljast, siis on peamiseks kaebuse esitamise põhjuseks ukse mittevastavus tellitule: kas siis ukse mõõtmete mittevastavus ukseavale või on uksele paigaldatud teine lukk. Kaebusi on tulnud ka vale värvi, võtmete vähesuse ja ebakvaliteetse paigalduse kohta,” sõnas Turetski.
Uste-akende kohta tarbijakaitseametile esitatud kaebused
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kokku neist metalluksed2008 91 292009 91 512010 68 58
Seotud lood
Jätkusuutlikkus ja rohelisus ei ole enam ammu nišiteema, vaid eeldus, et tootmis- ja ehitusettevõte saaks üldse rahvusvahelisel turul kaasa rääkida. See tähendab, et tootjal peab olema täielik ülevaade nii materjalide päritolust, tootmisprotsessist kui ka sellest, mis saab toodetest pärast nende elukaare lõppu.