• 24.03.10, 09:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ettevaatust! Doorland!

Võrreldes paari eelmise aastaga, on sel aastal kasvanud tarbijate kaebuste hulk metalluste kohta. Tänavu esitatud 68st kaebusest 55 on esitatud Doorland OÜ vastu.
Tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski sõnul on tellijate rahulolematus tingitud nii uste valedest mõõtmetest kui valest värvist.
“Kui jätta kõrvale Doorlandi-sugused, kes ei tarni toodet õigeks ajaks või hoopis kaovad vaateväljast, siis on peamiseks kaebuse esitamise põhjuseks ukse mittevastavus tellitule: kas siis ukse mõõtmete mittevastavus ukseavale või on uksele paigaldatud teine lukk. Kaebusi on tulnud ka vale värvi, võtmete vähesuse ja ebakvaliteetse paigalduse kohta,” sõnas Turetski.
Uste-akende kohta tarbijakaitseametile esitatud kaebused

Artikkel jätkub pärast reklaami

             Kokku            neist metalluksed2008      91                            292009      91                            512010      68                            58

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 14:04
Prysmian: jätkusuutlik tootmine on konkurentsieelis, mitte nišš
Jätkusuutlikkus ja rohelisus ei ole enam ammu nišiteema, vaid eeldus, et tootmis- ja ehitusettevõte saaks üldse rahvusvahelisel turul kaasa rääkida. See tähendab, et tootjal peab olema täielik ülevaade nii materjalide päritolust, tootmisprotsessist kui ka sellest, mis saab toodetest pärast nende elukaare lõppu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele