Eesti Post võõrandas Narva mnt 1 kinnistu OÜ-le Promethean, tehingu kogumaksumus on 128 001 000 krooni.
Postkontor jätkab tööd samas asukohas.
„Kinnistu võõrandamise otsuse kinnitas ettevõtte nõukogu juba 2008. aastal, ostu-müügi tehingu vormistamiseni jõuti aga alles nüüd. Läbirääkimised kinnistu müügiks olid väga pikad ja aeganõudvad, sest Narva mnt 1 kinnistu puhul ei ole tegemist lihtsa ja tavapärase objektiga“ kommenteeris võõrandamist Eesti Posti nõukogu esimees Meelis Atonen.
Kinnistu võõrandamise otsuse peamiseks põhjuseks on kinnistul asuva hoone ebapraktilisus ja mittevastavus Eesti Posti vajadustele. „Hoones on palju pinda, mille kasutamine oli Eesti Posti jaoks ebaefektiivne ja klientide teenindamiseks sobimatu. Oma põhitegevuseks ei vaja ettevõte südalinnas asuvat büroopindadega 3-korruselist esindushoonet, vaid ruume kaasaegse esinduspostkontori tarvis,“ rääkis Eesti Posti juhatuse esimees Ahti Kallaste.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Postkontor jätkab tööd samal aadressil, kliente teenindatakse esimese korruse teenindussaalides.
Tallinna postimajas osutatakse postiteenuseid alates 1980. aastast. Hoone arhitekt on Raine Karbi ning tegu on Moskva olümpiamängudeks (1980) rajatud ehitisega.
Eesti Postile kuulub täna 89 kinnistut üle riigi. Vastavalt ettevõtte kinnisvarapoliitikale soovitakse omada vaid nelja strateegilist kinnistut, ülejäänud soovitakse võõrandada.
Ettevõtte kinnisvaraga seonduvad teemad on nõukogu otsustuspädevuses. Eesti Posti nõukogusse kuuluvad Meelis Atonen (nõukogu esimees), Tauno Tuula, Toomas Leito, Reet Roos, Mario Lambing, Erich Teigamägi ja Indrek Raudne.
Seotud lood
Eesti Postil on käesoleva aasta esimese kolme kuu jooksul õnnestunud enampakkumisel müüa 6 kinnistut, sealhulgas Tallinna postimaja.
Saaremaa ettevõte OÜ Feizerton, mille kaubamärk Feirol on Eestis juba tuttav nii professionaalidele kui ka tavakasutajatele, on tegelenud enam kui 20 aastat kaablitoodete ja elektritarvikute arenduse, tootmise ja müügiga. Ettevõtte juhi Jüri Lemberi sõnul on neil turul omas nišis tugev positsioon, kuid samas on soov üha enam jõuda otse nii ehitusobjektidele kui ka lõpptarbijateni.