Tallinna linnavalitsus moodustab ajutise komisjoni, mis hakkab tegelema uue administratiivhoone projekteerimise ja ehitamisega seotud küsimuste lahendamisega.
Tallinna linna uue administratiivhoone projekteerimisega ja ehitamisega seotud küsimuste lahendamiseks loodavat ajutist komisjoni hakkab juhtima Tallinna abilinnapea Taavi Aas, komisjoni aseesimees on linnasekretär Toomas Sepp. Komisjoni koosseisu kuuluvad veel linna finants-, õigus- ja haldusdirektor, linna peaarhitekt, kommunaal-, keskkonna-, transpordi- ja kultuuriväärtuste ameti juhataja ning linnaplaneerimisameti koordinaator. Komisjonil on õigus töösse kaasata täiendavaid eksperte ja teiste asutuste esindajaid. Komisjoni tööd korraldab Tallinna Linnakantselei.
Tallinna linna uue administratiivhoone projekteerimise ja ehitamisega seotud küsimuste lahendamise ajutine komisjon koordineerib ja lahendab vastavaid küsimusi ning teeb vajadusel küsimuste lahendamiseks ettepanekuid linavalitsusele.
Komisjon peab esitama üks kord kvartalis Tallinna Linnavalitsusele informatsiooni Tallinna linna uue administratiivhoone projekteerimise ja ehituse käigust.
Tallinna Linnavolikogu võttis 15. oktoobril 2009 vastu otsuse, millega kinnitati Tallinna linna uue administratiivhoone asukoht ja anti nõusolek administratiivhoone projekteerimislepingu sõlmimiseks.
Seotud lood
Kandideerimise tähtaeg: 20.03.2025