Narva jõe kanjonis käivad eeltööd suurele ettevõtmisele, millega tahetakse taastada üle poole sajandi kuivana seisnud jõesängis veevool ja ajaloolised lõhekoelmud.
Praegu juhitakse kanjonisse Narva jõe vett ainult siis, kui seda elektrijaama jaoks liiga paljuks osutub.
Narva jõe kanjonis kalakoelmute taastamiseks eeltöid tegevad aktsiaseltsid Teede Tehnokeskus ja Kobras tutvustasid eile kohapeal oma tegemisi ning ettevõtmise tulevikuväljavaateid.
Juba mitu nädalat toimetavad Narva jõe kanjoni maastikukaitsealal, täpsemalt veehoidlast allapoole jäävas jõe looduslikus sängis rohelistes ja oranžides vestides inimesed. Esimesed ehk siis AS Kobras on ametis kanjoni topogeodeetilise mõõdistamisega, teised, Teede Tehnokeskusest, hindavad kanjonis olevate sildade seisundit ja remondivajadust.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Tänavu 30. tegutsemisaastat tähistav pereettevõte
Tammer OÜ tõenäoliselt ehitus- ja laevatööstuses tutvustamist ei vaja. Ettevõtte arengut on algusest peale vedanud strateegilised investeeringud innovatsiooni, tootearendusse ja töötajatesse, mis on loonud võimaluse koos muutuvate turgude ja tehnoloogiatega kasvada. Kuidas aga sai kohalikust väikefirmast Põhjamaade suurim projektipõhine metallustevalmistaja, mis ekspordib 90% oma toodangust?