2. aprill 2009
Jaga lugu:

Ehitusmessid muutumas mõttetuks kuluartikliks

Kuigi ehitusmessidel osalemine on muutunud tootjatele koormavaks ja iga-aastaseks messiks ei pruugi ehitusmaterjalides olulisi uuendusi olla, püüavad korraldajad pakkuda ehitusmessil lahendusi majandusraskustest ülesaamiseks ning süstida messikülastajatesse optimismi tulevikus suhtes.

"Iga-aastased messid on muutunud tootjatele liiga koormavaks, samuti on ehitusmaterjalide puhul raske rääkida iga-aastastest olulistest uuendustest, mida ilmtingimata messil tutvustama peaks," rääkis Eesti Ehitusmaterjalide Tootjate Liidu tegevdirektor Enno Rebane Äripäeva lisale Ehitus. Siiski on tema hinnangul ehitusmessid vajalikud, sest nendel saavad kokku kahe poole vajadused. "Ühelt poolt soovivad tootjad-teenindajad tutvustada pakutavat ning teiselt poolt soovivad tarbijad-kliendid tutvuda pakutavaga," selgitas Rebane.

Samas tõi Rebane miinusena esile Eesti turu väiksuse, mis seab võimalustele piirid ja asjaolu, et ettevõtjate vajadused on erinevad. "Meie seisukoht messi korraldamise suhtes üle aasta seab kahtluse alla võimaluse mitmel korraldajal koos tegutseda," arvas ta. Ehkki konkurents on kahtlemata äärmiselt vajalik, saab siin oluliseks takistuseks Eesti suhteline väiksus. Rebane lootis, et ehk ikka leitakse täiesti uued lahendused, mis oleksid sobivad kõigile pooltele, kuid jätaksid ka võimaluse ehitamist ja ehitusmaterjale oma silmaga näha ning oma käega katsuda.

Jaga lugu:
EHITUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad ehituse uudised igal nädalal enda postkasti.

Ehitusuudised.ee toetajad:

Enimloetud
Eva Kiisler
Eva KiislerEhitusväljaannete juhtTel: 56 600 050eva@ehitusuudised.ee
Sandra Malvik
Sandra MalvikEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 58 552 554sandra.malvik@aripaev.ee
Helen Paapsi
Helen PaapsiReklaamimüügi projektijuhtTel: 5880 7785helen.paapsi@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt