Merko Ehituse turundusjuhi Simar Selezovi sõnul broneeriti nende Kännu, Pärnu maantee 129c ja Sõpruse puiestee maju puudutava kampaania käigus kortereid 30 ringis. „Tehingute arv selgub detsembri lõpuks, kuid tänase seisuga tundub, et vähemalt 15 inimest ostab kindlalt oma korteri ka välja,” lisas ta.
Loomulikult püüti ka edasi kaubelda ning veel suuremat soodustust saada. Selezovi sõnul olid aga enamik ostjaid või huvilisi pakutava hinnaklassiga rahul ja põhimõttelisi kauplejaid esines suhteliselt vähe. Samas on korralik allahindlus praegu üldse ainus võimalus huvilisi leida.
Kui praegu on kampaaniad veel teemad, millest rääkida ja kirjutada, siis tulevikus muutuvad need väga tavapäraseks. „Üks hetk ei ole allahindlused enam nii tähelepanuväärsed ja hinnad peavad mingi aeg normaliseeruma,” selgitab Selezov. „Hetkel on lihtsalt selline suhtumine, et kui sa hinnas alla ei anna, siis me ei tule isegi jutule. Ja kui pangad hakkavad taas laene parematel tingimustel väljastama, on oodata ka olukorra muutumist.”
Ühel hetkel kujunevad ka meil välja kindla hinnakeskmisega piirkonnad. Praegu on asi veel pahatihti nii, et korteri hind vaadatakse kohvipaksu pealt.