Äripäeva ajakirjanik Väinu Rozental kirjutab ehitusuudised.net-s, et viisteist minutit pärast Tartu ehitusmessi avamist on külastajaid kaunis hõredalt.
Põhiliselt liiguvad ühest näituseruumist teise kümned noortegrupid, käe otsas kilekotid, kuhu poetatakse huvipakkuvaid boržüüre. Otse loomulikult peatutakse pikemalt bokside ees, kus pakutakse külastajatele kommi või jagatakse pastakaid.
Ja ega keegi keelagi komme rabamast, sest tegemist võib ju olla ikkagi tulevaste klientidega. Tegelikult on ka, sest nagu selgub, on ehitusmessile tulnud bussidaga lausa kolm kursusetäit noori Vana-Antsla kutsekeskkoolist.
„Siin pole aega lugeda, eks me kodus loe,“ põhjendab üldehituse 2. kursuse õpilane Kevin Veske, miks tema kilekott pungitab värvilistest reklaamvoldikutest. „Siit materjalist saab ühte-teist kindlasti tulevaste referaatide jaoks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Tänavu 30. tegutsemisaastat tähistav pereettevõte
Tammer OÜ tõenäoliselt ehitus- ja laevatööstuses tutvustamist ei vaja. Ettevõtte arengut on algusest peale vedanud strateegilised investeeringud innovatsiooni, tootearendusse ja töötajatesse, mis on loonud võimaluse koos muutuvate turgude ja tehnoloogiatega kasvada. Kuidas aga sai kohalikust väikefirmast Põhjamaade suurim projektipõhine metallustevalmistaja, mis ekspordib 90% oma toodangust?