22. november 2007

Merko: hinnalangetus on parem kui mõni turundustrikk

Merko elamuehitusdivisjoni direktor Tiit Kuusik, selgitas aripaev.ee-le, et 3,5 miljoni kroonine hinnalangus oli trikk tähelepanu võitmiseks.

Merko elamuehitusdivisjoni direktor Tiit Kuusik: "Erinevate projektide puhul teevad ehitus- ja arendusfirmad erinevaid trikke, et tänases turusituatsioonis tähelepanu pälvida. Arvestades, et Sõpruse 29 projekti müük on meil praeguse turusituatsiooni juures suhteliselt hästi alanud (värskelt valminud hoones on enam kui 25% korteriomanditest müüdud), otsustasime antud projekti puhul, et ehk piisab meil klientide ja avalikkuse tähelepanu pälvimiseks mõnede korteriomandite hindade alandamisest ning nagu näha, see ka töötas."

Kinnisvaraarendaja Merko oma arendusel märkimisväärselt hinda alandanud. Merko eilne Sõpruse 29 korteritele tehtud hinnasoodustus oli keskmiselt 5.60% ehk kokku üle 3,5 miljoni krooni.

Jaga lugu
Ehitusuudised.ee toetajad:
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 51 23 770
Sandra MalvikEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 58 552 554
Helen PaapsiReklaamimüügi projektijuhtTel: 5880 7785
Hannes RummReklaamimüügi projektijuhtTel: 518 4688