• 22.11.07, 19:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Merko: hinnalangetus on parem kui mõni turundustrikk

Merko elamuehitusdivisjoni direktor Tiit Kuusik, selgitas aripaev.ee-le, et 3,5 miljoni kroonine hinnalangus oli trikk tähelepanu võitmiseks.
Merko elamuehitusdivisjoni direktor Tiit Kuusik: "Erinevate projektide puhul teevad ehitus- ja arendusfirmad erinevaid trikke, et tänases turusituatsioonis tähelepanu pälvida. Arvestades, et Sõpruse 29 projekti müük on meil praeguse turusituatsiooni juures suhteliselt hästi alanud (värskelt valminud hoones on enam kui 25% korteriomanditest müüdud), otsustasime antud projekti puhul, et ehk piisab meil klientide ja avalikkuse tähelepanu pälvimiseks mõnede korteriomandite hindade alandamisest ning nagu näha, see ka töötas."
Kinnisvaraarendaja Merko oma arendusel märkimisväärselt hinda alandanud. Merko eilne Sõpruse 29 korteritele tehtud hinnasoodustus oli keskmiselt 5.60% ehk kokku üle 3,5 miljoni krooni.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.25, 16:14
Kaabli kvaliteet ei ole silmaga nähtav, aga tagajärjed võivad olla valusad
Saaremaa ettevõte OÜ Feizerton, mille kaubamärk Feirol on Eestis juba tuttav nii professionaalidele kui ka tavakasutajatele, on tegelenud enam kui 20 aastat kaablitoodete ja elektritarvikute arenduse, tootmise ja müügiga. Ettevõtte juhi Jüri Lemberi sõnul on neil turul omas nišis tugev positsioon, kuid samas on soov üha enam jõuda otse nii ehitusobjektidele kui ka lõpptarbijateni.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele