Saates räägime, et ilma rohetooteta ei ole mõtet enam suure kaubandusketi ukse taha minna. „Roheline mõtteviis on paari aastaga teinud revolutsioonilise hüppe ja ilma rohetooteta on keeruline eksporditurgudel läbi lüüa. Euroopas on suund - ehita vähem, renoveeri rohkem ja meie loodame enda toodetega sellest kasu lõigata,“ rääkis Paeväli.
Aga kui tahad saada suure kaupluseketi tarnijaks, siis pead esitama põhjaliku detailse deklaratsiooni, mille koostamine võtab palju tööaega ja nõuab töötajatelt uusi teadmisi. Paeväli selgitas, et asi ei ole enam ainult tootes, vaid suured kliendid tulevad nende tehase keskkonda kontrollima ja küsitletavad muuhulgas ka töötajaid, kes peavad enda pädevuse piires aru saama, miks nad mingeid tegevusi teevad ja norme täidavad.
Saates räägime ka, kuidas läheb Wolf Groupil erinevatel eksporditurgudel ja anname nõuandeid, millega praegu uutele turgudele sisenemisel arvestama peab.