Rail Baltic Estonia tunnistas ehitushankel edukaks kaks rahvusvahelist konsortsiumit, mis pärast lepingute sõlmimist ehitavad kiirraudtee kaks suurt lõiku kokku eeldatavalt 726 miljoni euro eest.

- Visioon aastaks 2030, kui käib rongiliiklus Tallinna ja Varssavi vahel.
- Foto: Rail Baltic Estonia
Esimesel hanke osal tunnistati edukaks allianss, kuhu kuulusid GRK Eesti AS, GRK Suomi Oy, Aktsiaselts Merko Ehitus Eesti, NGE Contracting, Sweco Finland Oy, Sweco Sverige AB ja TSO SAS.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Rail Balticu Eesti põhitrassi ligi miljardi euro suuruse alliansshanke esimeses voorust pääsesid edasi neli rahvusvahelist konsortsiumi ja üks kodumaine konsortsium.
Rail Baltic Estonia kuulutas välja kaks suuremahulist hanget põhitrassi ja Ülemiste Linda rahvusvahelise reisiterminali ehituseks, mille koguväärtus võib ületada miljard eurot.
Lisatud taristufirmade juhtide Indrek Pappeli ja Sven Pertensi kommentaarid
Pärast ebaõnnestunud projekteerimislepingu täitmist Pärnumaa trassil otsustas Rail Balticu juhtkond kogemusest õppida ja koondada kõik jõud, et teha järgmine ja seega ka lõplik hange, mille maksumus on Eesti mõistes erakordselt suur – esialgse arvestuse järgi üle 900 miljoni euro ja see plaanitakse juba septembris välja kuulutada.
Kevadel hooldame niidukeid ja õlitame terrasse, aga puitfassaadi hooldamine ei tule sageli mõttessegi ning ega see polegi iga-aastane töö. Ent kui fassaadihooldus jääb pikalt tegemata, võib peagi ees oodata voodrilaudade vahetus, mis on suur ja kulukas ettevõtmine ka siis, kui otsustad seda oma jõududega teha.