Teedeehitus- ja korrashoiu ettevõte Verston alustas koostöös Järelpinge Inseneribürooga Rapla vallas Rail Baltica raudteetrassi ehitamist. Rapla II etapi ehituslõigu raames valmib Eesti pikim raudteesild üle Keila jõe ning esmakordselt ristuvad siinmail kaks raudteed, mille tarbeks rajatakse Pureva viadukt.

- Projekti üheks keerukaimaks ja erilisemaks rajatiseks on 224 meetri pikkune raudteesild üle Keila jõe, mis valmides saab olema Eesti pikim.
- Foto: Verston OÜ
„Eestis on ehituses juba ligi 30 kilomeetrit raudtee põhitrassi ning tänase seisuga ehituslepingutega kaetud ligi 65 kilomeetrit Rail Baltica põhitrassist,“ märkis Rail Baltic Estonia vanemprojektijuht Arto Lille. Rapla II etapi ehituslõigu pikkus on 7,1 kilomeetrit, sellest 5,1 kulgeb Rapla vallas ja 2 kilomeetrit jääb Kohila valda.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui räägitakse ärikinnisvarast, pööratakse enamasti tähelepanu selle asukohale, suurusele ja siselahendusele. Katuse peale mõeldakse sageli alles viimases järgus. Ent katus ei ole pelgalt funktsionaalne element, mis kaitseb vihma ja tuult eest. Tänapäevane katus on osa hoone toimivusest, energiatõhususest ja visuaalsest kuvandist. Kuidas teha katuse puhul tark otsus? Miks on oluline lähtuda kvaliteedist, mitte ainult hinnast? Ja mis rolli mängib katus ettevõtte jätkusuutlikkuses?