Kliimaministeerium eraldab 2025. aastal Eesti Raudteele 2,25 miljonit eurot, et muuta Lehtse ja Jäneda raudtee ooteplatvormid reisijasõbralikumaks ja turvalisemaks. Rekonstrueerimistöid rahastatakse kasvuhoonegaaside heitkogustega kauplemisest saadud tulu eest.

- Jäneda raudteepeatus
- Foto: Vikipeedia
„Ooteplatvormide rekonstrueerimistööd on üks osa reisirongide kiiruste tõstmise projektist. Et rongid saaks sõita Tartu ja Narva suunal kiirusega kuni 160 km/h, on oluline, et lõikudele jäävad ooteplatvormid oleks ohutud. Seetõttu panustame peatuste moderniseerimisse ja teeme raudtee ületamise turvalisemaks,“ selgitas kliimaministeeriumi liikuvuse asekantsler Sander Salmu. Asekantsleri sõnul tulevad peatustesse ka uued ootekojad, mis kaitsevad reisijaid vihma ja tuule eest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui räägitakse ärikinnisvarast, pööratakse enamasti tähelepanu selle asukohale, suurusele ja siselahendusele. Katuse peale mõeldakse sageli alles viimases järgus. Ent katus ei ole pelgalt funktsionaalne element, mis kaitseb vihma ja tuult eest. Tänapäevane katus on osa hoone toimivusest, energiatõhususest ja visuaalsest kuvandist. Kuidas teha katuse puhul tark otsus? Miks on oluline lähtuda kvaliteedist, mitte ainult hinnast? Ja mis rolli mängib katus ettevõtte jätkusuutlikkuses?