• 17.06.24, 11:29

Rail Balticu reisijateveo põhitrassile Harju ja Rapla maakonnas on väljatatud kõik ehitusload

Tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve amet (TTJA) teavitab, et on väljastanud ehitusload Rail Balticu raudtee ja sellega seotud rajatiste ehitamiseks Rae/Soodevahe jaam – Kangru ca 9,2kilomeetrisele ja Kärpla–Selja ca 14kilomeetrisele põhitrassi lõigule.
Rail Balticu raudtee Rae/Soodevahe jaama – Kangru ja Kärpla – Selja lõikude asukohad.
  • Rail Balticu raudtee Rae/Soodevahe jaama – Kangru ja Kärpla – Selja lõikude asukohad.
  • Foto: TTJA
Raudteelõigud kulgevad Harju maakonnas Rae vallas ning Rapla maakonnas Rapla ja Kehtna valdade territooriumil. Ehitustöödega plaanitakse alustada Rae/Soodevahe jaam – Kangru lõigus talvel 2024/2025 ja Kärpla–Selja lõigus kevadel 2025.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.12.25, 14:42
Killustiksammaste rajamine – kõige keskkonnasõbralikum pinnaste parendusmeetod
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta eeldatud kandvuse ja stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas väga laialdaselt kasutatavaks pinnaseparandusmeetodiks on killustiksammaste rajamine. See tehnoloogia võimaldab oluliselt parandada pinnase mehaanilisi omadusi ulatuslike väljakaevamisteta või kiirendada konstruktsioonide alla jääva pinnaste tihenemist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele