• 26.01.24, 08:44

Sõjaline mobiilsus toob Eesti tee-ehitusse üle 40 miljoni

2023. aasta sõjalise mobiilsuse taotlusvoorust saab Eesti 41 miljonit eurot Via Baltica teelõigu tarbeks, see on pool Päädeva–Konuvere 13,2 kilomeetri pikkuse teelõigu maksumusest.
Pildil valmib raudteeviadukt Juuliku-Tabasalu ühendusteele.
  • Pildil valmib raudteeviadukt Juuliku-Tabasalu ühendusteele. Foto: Andras Kralla
Eile kinnitas Euroopa Komisjon kohtumisel kinnitas Euroopa Ühendamise Rahastu 2023. aasta sõjalise mobiilsuse taotlusvooru tulemused, kust Eesti sai rahastuse Via Baltical asuv teelõik. Selle kogumaksumus on 82 miljonit eurot, millest pool tuleb Euroopa Ühendamise Rahastust, teatas kliimaministeerium.

Seotud lood

Uudised
  • 29.11.23, 08:33
Teedeehitajate käibe TOP50: turg jätkas langustrendis
Teedeehituse valdkonna viimase nelja kvartali koondkäive kolmandas kvartalis oli 767,4 miljonit eurot ja see kahanes aasta varasemaga võrreldes 3,6%. Toome esile 50 suurema käibega teedeehituse ettevõtet ja kelle käive kasvas või kahanes aasta varesemaga võrreldes.
Uudised
  • 18.01.24, 13:39
Pertens: maanteede rahastus katab vaevu veerandi vajaminevast
Riik investeerib maanteedesse järgmisel neljal aastal keskmiselt 170 miljonit aastas, ehk ainult ühe kolmandiku vajaminevast. Seejuures säilitamise ja arendamise vaates vaid ühe neljandiku vajaminevast, kommenteeris ASi Trev-2 Grupi juhataja Sven Pertens riigi teehoiu rahastuskava.
Arvamused
  • 28.07.23, 07:42
Vahemere vaatlus | Aastal 2025 saabub suvi meile šokiga
"Miks peaks välisinvestor eelistama Tallinna või Pärnut Gdanskile või Valenciale?"
Eesti ja Läti on jätnud meie üliolulise transpordikoridori ehk Via Baltica arendamise unarusse, see-eest saavad leedulased paari aasta pärast uhkelt öelda, et Kaunasest algab Euroopa, kirjutab Äripäeva Lõuna-Euroopa kolumnist Lauri Vahemeri.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 17:01
Innovatsioon ehitussektoris: Ruukki LowCarbon toodetes on heitkoguseid kuni 70% vähem
SSAB kontserni tütarettevõte Ruukki Construction käivitas uue tootegrupi Ruukki® LowCarbon, mille eesmärk on täita üha karmimaid keskkonnanõudeid ja rahuldada klientide vajadust vähendada ehitatavate hoonete elutsükli jooksul tekkivaid heitkoguseid. Tootegrupi esimesteks toodeteks on LowCarbon sändvitšpaneelid, LowCarbon fassaadikassetid ja katuseprofiil Ruukki® Classic LowCarbon, mille heitkogused on 50-70% väiksemad kui analoogsetel standardsetel toodetel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele