Tallinnas Tondil kasutati spetsiaalset ehitustehnoloogiat, kus raudtee kõrvale valmis ehitatud viaduktid lükati tungraudade abil paika mööda teflonpatjadega varustatud relsse.
„Kui nii suuri viadukte ehitada oma lõplikus asukohas, siis raudteeliiklus oleks ehituse tõttu suletud mitu kuud. Tondil ehitati viaduktid raudtee mulde kõrvale ja alles siis lükati oma lõplikku asukohta, saime viaduktid paika kahe päevaga, kokku kestis raudteeliikluse katkestus üheksa päeva,“ märkis Infortari gruppi kuuluva inseneri- ja ehitusettevõtte INF Infra OÜ juhatuse liige Robert Sinikas.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui ettevõte sünnib soovist teha midagi sisukat ja põnevat, ei pruugi esialgu ollagi suurt strateegiat ja visiooni. Ent kui sellele lisandub aastatepikkune sihikindlus, oskus õigeid otsuseid teha ja kirg valdkonna vastu, võib sellest kasvada midagi suurt. Just nii on läinud ettevõttega Optimus Systems, mis alustas 20 aastat tagasi viieliikmelise meeskonnana ning on nüüdseks kasvanud Eesti turvavaldkonna liidriks.