• 29.08.23, 07:56

Ehitajad pingutavad Vanasadama trammiliini valmimise nimel

Vanasadama trammiliini ehitusel käivad viimased tööd, et 2. ja 4. trammiliinid esimeseks koolipäevaks taas käivituks. Igapäevaselt töötab objektil üle 200 inimese, sel nädalal tehakse töid ka öösiti. Esimene testsõit toimub 31. augustil.
Tallinna tee-ehitus, torustike ja kommunikatsioonide uuendus ja trammitee ehitus.  Tallinn (EST). Foto: Andras Kralla, Äripäev/Scanpix Baltics
  • Tallinna tee-ehitus, torustike ja kommunikatsioonide uuendus ja trammitee ehitus. Tallinn (EST). Foto: Andras Kralla, Äripäev/Scanpix Baltics
  • Foto: Andras Kralla
„Teeme kõik selleks, et 1. septembril oleks võimalik trammiliiklus Gonsiori-Kivisilla ja Narva maantee-Hobujaama ristmikel avada. Linna südames ehitamine on keeruline ja vastutusrikas töö ning seda eelkõige maa-aluste kommunikatsioonide rohkuse ja alles reaalse ehituse käigus ilmnevate mitmesuguste ettenägematuste tõttu,“ rääkis KMG Infra poolt Vanasadama trammiliini ehitusprojekti juhtiv KMG Infra OÜ juhatuse liige Marko Pikk.

Seotud lood

Uudised
  • 12.04.23, 12:41
Merko Ehitus ja KMG Infra sõlmisid lepingu Rail Baltica Ülemiste jaama ehituseks
Eelmise aasta novembris algatatud Rail Baltica ühisterminali esimese etapi ehitushankes kuulutati võitjaks ühispakkumuse esitanud AS Merko Ehitus Eesti ja KMG Infra OÜ. Lepingu maksumuseks on 44,8 miljonit eurot, mis on senini rahaliselt kõige mahukam Rail Baltica leping Eestis.
Uudised
  • 16.08.23, 14:34
Indrek Pappel: loodame, et terve mõistus võidab
Kui riigil jätkub tervet mõistust, et mitte tõmmata lähiaastatel teedeehituse rahastus miinimumini, suudetakse ehk see Eestile väga oluline valdkond veel päästa, loodab Eesti Taristuehituse Liidu värske juhatuse esimees Indrek Pappel.
Uudised
  • 17.08.23, 10:28
Teedeehitajad tahavad automaksuraha enda kätesse saada
Teede remondiks pole raha
Taristuehituse liidu arvates võiks automaksu kehtestada sihtotstarbelisena ning sellest laekuv raha tuleks suunata teedeehitusse ja korrashoidu.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.08.25, 11:39
TalTechi uuring kinnitab: Airoboti niiskustagastusega soojusvaheti on Eesti kliimas kõige tõhusam
Eestis on aastaid püsinud arusaam, justkui plaatsoojusvahetid, eriti niiskustagastusega ehk ERV-tüüpi seadmed, ei sobi meie kliimasse. Levinud on hirm, et need külmuvad talvel ja ei ole energiatõhusad. See müüt pärineb ajast, mil turul levisid odavad ristvoolu vahetid, mille kasutegur oli madal ja automaatika olematu. Tänapäeval on see eelarvamus ajale jalgu jäänud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele