Eesti Raudtee sõlmis lepingu Tartu suuna varustamiseks kontaktvõrguga
Eelmise aasta sügisel alustas Eesti Raudtee rahvusvahelist hanget, mille eesmärk oli leida partner Aegviidu ̶ Tapa ̶ Tartu raudtee kontaktvõrgu ja veoalajaamade projekteerimiseks, ehitamiseks ning hilisemaks hooldamiseks.
Eesti Raudteel on käsil suuremahuline raudtee elektrifitseerimise projekt.
Foto: Andras Kralla
“Huvi hanke vastu oli suur, kuna hanke maht ehitada ca 180 km uut kontaktvõrku ja kolm uut veoalajaama on Euroopa mastaabis arvestatava suurusega projekt,” kommenteeris ASi Eesti Raudtee elektrivõrkude ameti juhataja Andrus Alas.
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta eeldatud kandvuse ja stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas väga laialdaselt kasutatavaks pinnaseparandusmeetodiks on killustiksammaste rajamine. See tehnoloogia võimaldab oluliselt parandada pinnase mehaanilisi omadusi ulatuslike väljakaevamisteta või kiirendada konstruktsioonide alla jääva pinnaste tihenemist.