Valmis Rail Baltica raudtee ja Tallinn-Tartu maantee ristumine
Liiklusele avati Assaku viadukti üks sõidusuund Tallinn-Tartu maanteel, mis tähistab tööde lõppemist tulevase Rail Baltica raudtee ja olulise liiklusmagistraali ristumisel.
Ehitusleping töid teostanud AS TREV-2 Grupiga sõlmiti 2021. aasta lõpus ning ehitustööd algasid Assaku viaduktil käesoleva aasta aprillis. Tööde tellijaks on Transpordiamet. Ehitustööde lõpu ametlikuks tähtajaks on 15.10.2023, mis tähendab, et viadukt valmis algsest plaanist koguni 11 kuud kiiremini.
Pisut üle aasta tagasi alguse saanud tööd Tagadi viadukti ning Künka tee viadukti ja Loone ökodukti ehitamiseks on oktoobrikuuga joone alla saanud. Tegemist on esimeste Rail Baltica rajatistega, mis valmisid Rail Baltic Estonia OÜ juhtimisel.
Väljakuulutatud hange puudutab Ülemiste ühisterminali raudteealuste kandekonstruktsioonide ehitustöid, mille tulemusel ehitatakse valmis tulevase, Linda nime kandva hakkava, terminali maa-alune korrus ja muud seotud raudteerajatised.
Rääkides Eestis valmivate kvaliteetsete uste ja akende tootmisest, ei saa üle ega ümber Haapsalu Uksetehasest. Ent pea 35 aastat järjepidevalt tegutsenud ettevõtte suund oleks võinud olla ka muu, sest esimese tootena valmistati tehases hoopis täispuidust kirst, mis tellimustööna Žiguli 09 katusel Soome sõidutati.
Akupargi üldehituse, elektritööde ja paigaldustööde eest vastutab Eveconi tütarfirma WiSo Engineering. Akupargi alajaama ja ühendamise Eesti põhivõrguga teeb Connecto Infra.
Akupargi üldehituse, elektritööde ja paigaldustööde eest vastutab Eveconi tütarfirma WiSo Engineering. Akupargi alajaama ja ühendamise Eesti põhivõrguga teeb Connecto Infra.