Ainult tellijatele
Autor: Lauri Leet • 12. aprill 2022
Ainult tellijatele

Kuidas betoon Tallinna lennuväljal end õigustab?

Lennujaama idapoolse seisuplatsi betooni- ja asfalditööd. Foto: Tallinna Lennujaam.
Tallinna lennujaamas on lõpusirgel viimase aastakümne suurim investeerimisprojekt, mis on olulises mahus sisaldanud ka lennuliiklusalade ja lennukite seisuplatside rajamist. Kuidas on läinud betoonist platside rajamine ja miks ei võiks betooni lennuradade katendina kasutada rohkem?

Ühe olulise etapina kõnealustest töödest valmis eelmise aasta novembris KMG Inseneriehituse ning Verston OÜ tööde tulemusena lennukite uus lõunapoolne perrooniala ning uued ruleerimisteed, laiendati idapoolset jäätõrjeala ja mootorite testimisala, patrull- ja hooldesõidukitele avati aga lõunapoolne ringtee. Suures mahus on kõnealuste teede katendite materjaliks asfalt, ent teatud kohtades kasutati selleks ka betooni.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Ehitusuudised.ee toetajad:
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 51 23 770
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51 990 655
Helen PaapsiReklaamimüügi projektijuhtTel: 5880 7785