• 12.04.22, 13:16

Kuidas betoon Tallinna lennuväljal end õigustab?

Tallinna lennujaamas on lõpusirgel viimase aastakümne suurim investeerimisprojekt, mis on olulises mahus sisaldanud ka lennuliiklusalade ja lennukite seisuplatside rajamist. Kuidas on läinud betoonist platside rajamine ja miks ei võiks betooni lennuradade katendina kasutada rohkem?
Lennujaama idapoolse seisuplatsi betooni- ja asfalditööd. Foto: Tallinna Lennujaam.
  • Lennujaama idapoolse seisuplatsi betooni- ja asfalditööd. Foto: Tallinna Lennujaam.
Ühe olulise etapina kõnealustest töödest valmis eelmise aasta novembris KMG Inseneriehituse ning Verston OÜ tööde tulemusena lennukite uus lõunapoolne perrooniala ning uued ruleerimisteed, laiendati idapoolset jäätõrjeala ja mootorite testimisala, patrull- ja hooldesõidukitele avati aga lõunapoolne ringtee. Suures mahus on kõnealuste teede katendite materjaliks asfalt, ent teatud kohtades kasutati selleks ka betooni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.07.25, 10:44
Eesti firma lubab välisvoodrilaudadele 50 aastat garantiid
Kevadel hooldame niidukeid ja õlitame terrasse, aga puitfassaadi hooldamine ei tule sageli mõttessegi ning ega see polegi iga-aastane töö. Ent kui fassaadihooldus jääb pikalt tegemata, võib peagi ees oodata voodrilaudade vahetus, mis on suur ja kulukas ettevõtmine ka siis, kui otsustad seda oma jõududega teha.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele