Värskest Infopanga rapordist ilmnes, et tänavu 2. kvartalis mitme tuntud müüja käive hoopis vähenes või kasvas tagasihoidlikult. Samas ampsas suure turuosa endale uustulnuk Depo DIY. Vaata, kes veel suutsid käivet kasvatada või kahandada.
Ehitusmaterjalide jaemüügi koondkäive oli tänavu 2. kvartalis 164,1 miljon eurot ning see kasvas aasta varasemaga võrreldes 12,9% ja eelmise kvartaliga võrreldes 37,1%. Valdkonnale on omane teatud hooajalisus, kuid tänavuse aasta teise kvartali koondtulemus on viimase kuue kvartali kõige kõrgem.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Jätkusuutlikkus ja rohelisus ei ole enam ammu nišiteema, vaid eeldus, et tootmis- ja ehitusettevõte saaks üldse rahvusvahelisel turul kaasa rääkida. See tähendab, et tootjal peab olema täielik ülevaade nii materjalide päritolust, tootmisprotsessist kui ka sellest, mis saab toodetest pärast nende elukaare lõppu.