• 10.09.21, 08:45

Taristuehituse rahastus väheneb drastiliselt

Kõige rohkem teeb ASi TREV-2 Grupp juhatuse esimees Sven Pertensi sõnul muret teede- ja taristuehitajatele tulevikuperspektiivi puudumine. “Kui lugeda riigieelarve strateegiat või teehoiukava, siis teehoidu suunatavad vahendid on järgnevatel aastatel vähenemas,” märgib ta, "ja sealt edasi võib öelda, et need on lausa drastiliselt vähenemas. "
ASi TREV-2 Grupp juhatuse esimees Sven Pertens muretseb, et taristuehituses puudub stabiilsus. Foto: Andras Kralla
  • ASi TREV-2 Grupp juhatuse esimees Sven Pertens muretseb, et taristuehituses puudub stabiilsus. Foto: Andras Kralla
  • Foto: Andras Kralla/Äripäev
Pertens ütleb, et kui mingisugust kompensatsioonimehhanismi ei leita, kuidas finantseerimine jätkuks, siis 2023-2024. aastal võivad mitmed taristuehitajad päris hädas olla.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.12.25, 14:42
Killustiksammaste rajamine – kõige keskkonnasõbralikum pinnaste parendusmeetod
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta eeldatud kandvuse ja stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas väga laialdaselt kasutatavaks pinnaseparandusmeetodiks on killustiksammaste rajamine. See tehnoloogia võimaldab oluliselt parandada pinnase mehaanilisi omadusi ulatuslike väljakaevamisteta või kiirendada konstruktsioonide alla jääva pinnaste tihenemist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele