Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Lisatud galerii! Riia-Vaksali ristmiku ehitamine jõudis harukordsesse etappi
Riia-Vaksali ristmikul alustati ehitustööga, mida Eestis varem tehtud pole. Eile alustati jalakäijate tunneli betoonkarkassi läbi raudteetammi muldkeha lükkama.
Suve alguses valatud betoonist neljakandilised tunnelite karbid on nüüdseks kivinenud ning ehitusel saab alustada järgmist olulist etappi, kui 1200 tonni kaaluvad betoontunnelid läbi raudteetammi muldkeha õigetesse kohtadesse surutakse.
Suurbritannias aastatel 1970–1994 läbiviidud ehitusuuringust, milles analüüsiti hilinemiste ja eelarve ületamiste põhjuseid, selgus, et 40% ootamatutest hilinemistest ja lisakuludest olid seotud geotehniliste oludega. Ehitaja vaates tõusetub küsimus: mis saab siis, kui tegelik kohapealne geotehniline olukord osutub arvatust keerulisemaks?
Selle hoone ehitust alustati 1936. aastal, esimene tööpäev oli majas 5. märtsil 1938. Toonastest hoonesisestest ehitustöödest tegid suurema osa Võru tööstuskooli õpilased.