• 22.01.20, 08:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ekspert: nutikalt rajatud teed aitavad ohutumalt liigelda

Maanteeameti ja Asfaldiliidu poolt välja antava Aadu Lassi teedevaldkonna inseneripreemia võitja Märt Puust on juba üle 20 aasta pühendunud ohutusele teedel, panustades teeilmajaamade võrgu ja teehoolde tugisüsteemide rajamisse.
Maanteeameti poolt välja antava Aadu Lassi preemia võitis tänavu Märt Puust. Pildil koos eelmise aasta võitja Marek Koiduga.
  • Maanteeameti poolt välja antava Aadu Lassi preemia võitis tänavu Märt Puust. Pildil koos eelmise aasta võitja Marek Koiduga.
  • Foto: ANDRES RAUDJALG
Teede Tehnokeskuse Intelligentsete Transpordisüsteemide osakonna projektijuhi Märt Puusti missiooniks on olnud liiklusohutuse ja teehoolde taseme tõstmine. Kui Eesti taasiseseisvumise alguses hukkus meie teedel ligikaudu 500 inimest aastas, siis täna on see number pea kümme korda väiksem ehk umbes 50. “Seni aga, kuni vigastuste või surmadega lõppenud õnnetusi teedel juhtub, on meil veel küllaga teha,” ütleb ta ise.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.08.25, 11:39
TalTechi uuring kinnitab: Airoboti niiskustagastusega soojusvaheti on Eesti kliimas kõige tõhusam
Eestis on aastaid püsinud arusaam, justkui plaatsoojusvahetid, eriti niiskustagastusega ehk ERV-tüüpi seadmed, ei sobi meie kliimasse. Levinud on hirm, et need külmuvad talvel ja ei ole energiatõhusad. See müüt pärineb ajast, mil turul levisid odavad ristvoolu vahetid, mille kasutegur oli madal ja automaatika olematu. Tänapäeval on see eelarvamus ajale jalgu jäänud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele