Kogenud teedeinsener Ain Kendra usub, et teede paremaks projekteerimiseks oleks vaja luua paindlikum otsustamist lubav keskkond. Eestis kehtiv jäik ja juriidiline süsteem tema kogemusel head tulemust ei anna.

- Foto: Raul Mee, fotograaf
Rääkides teedeehitusvaldkonna suurematest probleemidest, on liikluskorralduse ja teedeehituse eksperdi ning volitatud teedeinseneri Ain Kendra hinnangul selleks praegu odavpakkumised. “Suur osa probleemidest saavad alguse lähteülesandest. Ja jätkuvad sealt – kuigi teame, et kui mingi pakkumine on odav, ei osata seda kõrvale lükata,” tõdes ta saates “Eetris on ehitusuudised”, et hankeprotsessis on peamiseks valikukriteeriumiks jätkuvalt madalam hind, aga tuleks jõuda kogemuste ja kvaliteedi hindamiseni, alapakkumisi kõrvaldades.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kevadel hooldame niidukeid ja õlitame terrasse, aga puitfassaadi hooldamine ei tule sageli mõttessegi ning ega see polegi iga-aastane töö. Ent kui fassaadihooldus jääb pikalt tegemata, võib peagi ees oodata voodrilaudade vahetus, mis on suur ja kulukas ettevõtmine ka siis, kui otsustad seda oma jõududega teha.