Linnaplaneerimisametis koostatava Balti jaama turuga külgnevate kinnistute detailplaneeringu seletuskirja kohaselt on Reisijate ja Telliskivi tänaval arvestatud võimaliku trammiliini kulgemisega ning peatusega Reisijate tänaval, kirjutas ERR.
Tallinna linnaplaneerimise ameti juhataja Ignar Fjuk ütles ERR-ile, et see on üks variant pealinna plaanides, et kui trammid sõidavad linna poolt mööda Kopli tänavat, saaksid nad Telliskivi ristmikult vasakule keerata ja sealt Reisijate tänavale suunduda. Reisijate tänavale tuleks ainult üks rööpapaar.
Ehitusuudised.ee korraldab 29. oktoobril Tallinna Teletornis Taristuehituse konverentsi 2019. Konverentsile ootame kõiki, kes soovivad head ülevaadet arengutest, prognoosidest ja ootustest 2020. aastaks taristuehituse turul.
Vaata kava ja registeeru
SIIN.Fjuk tõi välja, et kui rajatakse sadamat lennujaamaga ühendav trammiliin, mis on tõsiselt päevakorras, siis ei peaks kõik trammid sadamast Koplini sõitma, vaid näiteks liin number viis suunduks Balti jaama ja teeks siis Reisijate tänaval tagasipöörde. Nii tekiks operatiivliin Balti jaama ja lennujaama vahel, mis ühendab ka sadamaid. Kaalumisel on ka teine variant, et tramm teeks selle aasa hoopiski enne Ristiku tänavat, kus praegu on raudteeala.
Millal need plaanid ellu viiakse, ei osanud Fjuk öelda, kuid tõdes, et see on seotud sadama trammiga ja tuleb sellega samal ajal.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eestis on aastaid püsinud arusaam, justkui plaatsoojusvahetid, eriti niiskustagastusega ehk ERV-tüüpi seadmed, ei sobi meie kliimasse. Levinud on hirm, et need külmuvad talvel ja ei ole energiatõhusad. See müüt pärineb ajast, mil turul levisid odavad ristvoolu vahetid, mille kasutegur oli madal ja automaatika olematu. Tänapäeval on see eelarvamus ajale jalgu jäänud.