• 04.12.18, 07:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rail Baltica viimase lõigu projekti hange kuulutati välja

Kolme Balti riigi ühisettevõte Rail Baltica kuulutas 27. novembril välja hanke projekteerimiseks ja ehitusaegse järelevalve teostamiseks Eestis lõigul Pärnust Eesti-Läti piirini. See tähendab viimase Eestis asuva raudteelõigu projekteerimise alustamist.
Rail Baltica viimase lõigu projekti hange kuulutati välja
Ulatuslik hange seoses lõiguga Pärnust Eesti-Läti piirini sisaldab põhiprojekti ettevalmistamist raudteeliini alus- ja pealisehitise ning sellega seotud tsiviilrajatiste ehitamiseks. Samuti hõlmab hange toimeväärtusuuringute teostamist, ruumilise planeerimise lahenduste koostamist, üksikasjalikku tehnilist projekteerimist ja töövõtja järelevalve tagamist.
“Mul on hea meel tõdeda, et Rail Baltica projekt liigub projekteerimise etapiga hoogsalt edasi. Tänaseks on Eestis käimas projekteerimise ja ehitusaegse järelevalve teostamise hanked terve raudteeliini ulatuses,” ütleb RB Rail AS tehniline juht Mart Nielsen. Ta lisab, et professionaalse ja tiheda koostöö tulemusena ühisettevõtte ning riiklike rakendusasutuste vahel on käesolevaks hetkeks välja töötatud täpsed tehnilised nõudmised. Ühtlasi on Nielseni sõnul Balti riikides välja kuulutatud 7 hanget 11-st, mis käsitlevad otseselt raudteetrassi projekteerimist. “Soovin omalt poolt tänada tervet meeskonda, kes selle verstaposti nimel on kõvasti tööd teinud.”
Kaherööpmelise elektrifitseeritud kiirraudtee pikkus lõigul Pärnust Eesti-Läti piirini on umbes 93,5 km. See hõlmab endas 9 silda, s.h. 296-meetrine sild üle Pärnu jõe, 15 maanteeviadukti, 7 raudteeviadukti, 11 ökodukti ning kahte jalakäijate tunnelit. Samuti rahvusvahelist reisijate terminali Pärnus, reisijate terminali Häädemeestel ning võimalikku Pärnu kaubaterminali koos möödasõiduteedega.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kõnealune hange viiakse läbi kahes osas. Esimeses etapis esitatakse taotlus oma kvalifikatsiooni kinnitamiseks. Kvalifitseerunud osalejatele antakse täielik tehniline teave hanke teises etapis, mille raames esitatakse lõplikud ettepanekud.
Esimese etapi taotluste esitamise tähtaeg on 14. jaanuar 2019.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.25, 16:13
Jet Grouting – kõige paindlikum pinnase parendamise tehnoloogia maailmas
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta kandvuse, veepidavuse või stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas laialdaselt kasutatavaks pinnase parenduse meetodiks on jugainjekteerimine (ing keeles Soilcrete® või jet-grouting). See tehnoloogia võimaldab pinnasesse rajada erineva kuju ja suurusega tsementeerunud sambaid ilma ulatuslike väljakaevamisteta ja seda ka kitsastes tingimustes.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele