26. jaanuaril kuulutati välja esimene Läti Rail Baltica raudteeliini üksikasjaliku tehnilise projekteerimise hange lõikudele Upeslejas – Riia raudteejaam, Tornkalns–Imanta, Riia lennujaam – Misa jõgi, mis katab umbes 57 kilomeetri pikkust osa raudteeliinist.
Kolme Balti riigi ühisettevõte RB RAIL kuulutas Läti transpordiministeeriumi nimel välja piiratud konkursi „Rail Baltica Riiat läbiva raudteelõigu projekteerimine ning ehitusaegse autorijärelevalve teostamine“. Hanke pakkumuste esitamise tähtaeg on 28. veebruar 2018.
„Läti Rail Baltica raudteeliini esimese 57 km üksikasjaliku tehnilise projekteerimise hankega oleme Rail Baltica detailse tehnilise projekteerimise ettevalmistusprotsessi käivitanud kõigis kolmes Balti riigis. Siiski on need kolm konkurssi vaid mõned paljudest eesolevatest raudteeliinide projekteerimishangetest, mis Eestis, Lätis ja Leedus enne 2022. aastat ellu viiakse,“ ütles RB RAILi vaneminsener Jean-Marc Bedmar.
Konkurss koosneb kahest etapist: 1) kandidaatide valimine, kes kutsutakse esitama ettepanekut konkursi teise etappi, ja 2) ettepanekut esitama kutsutud kandidaatide ettepanekute hindamine ning lepingu sõlmimise õiguse andmine. Üksikasjalik teave hangitavate teenuste ulatuse kohta antakse konkursi esimesse etappi kvalifitseerunud kandidaatidele.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Täpsemat teavet konkursi, sealhulgas hanke kirjelduse kohta leiab aadressilt
http://railbaltica.org/tenders/.
Taotlused tuleb esitada elektrooniliselt, kasutades e-pakkumiste süsteemi pakutavaid vahendeid.
Nagu detsembri lõpus juba teatati, on välja kuulutatud esimesed üksikasjaliku tehnilise projekteerimise hanked Eestis (Pärnu–Rapla lõigul) ja Leedus (Kaunas–Ramygala lõigul). Mõlema hanke pakkumuste esitamise tähtaega on pikendatud 21. veebruarini 2018.
Loe Rail Baltica hankeplaanide kohta täpsemalt
SIIT.Seotud lood
Valikuvõimalus projekteerimisfaasis võimaldab ausat konkurentsi. Anstar soovib pakkuda betoonkonstruktsioonide ühendustele alternatiive – lihtsaid, usaldusväärseid ja tõhusaid lahendusi.