Eesti Raudteel valmis Riisipere - Turba raudtee keskkonnamõjude hindamise programm. Esialgse hinnagu kohaselt võiks ehitustöö antud lõigul alata järgneva aasta sügisel.
Riisipere -Turba raudtee projekti keskkonnamõju hindamise objektiks oli 6,5 km pikkuse raudteelõigu ja sellel raudteeliikluse taastamine Riisipere-Haapsalu-Rohuküla raudtee Riisipere-Turba vahelisel lõigul. Keskkonnamõju hindamise peamiseks eesmärgiks oli kirjeldada raudtee taastamisega seotud ehitustegevuse ja raudtee käitamise olulisi keskkonnamõjusid ning nende leevendusmeetmed.
Tänavu mais eraldas valitsus täiendavate taristuinvesteeringute programmist Riisipere - Turba raudteelõigu ehitamiseks kaheksa miljonit eurot. Antud lõigul katkes regulaarne rongiliiklus juba aastal 1995 ning raudtee demonteeriti aastal 2004. Valitsuse seatud eesmärkide kohaselt on Riisipere-Turba lõigu taastamise puhul tegu Haapsalu raudtee esimese etapiga.
Raudtee pikendamisel paraneks transpordiühendus Riisipere ja Tallinnaga järgmistel Turba lähedal paiknevatel küladel: Viruküla, Lepaste, Ellamaa, Lehetu ja Nurme.
Artikkel jätkub pärast reklaami
KMH programmiga on võimalik eelnevalt tutvuda avaliku väljapaneku jooksul Eesti Raudtee kodulehel, TJA ja Saue valla kodulehel ning paberkandjal Tehnilise Järelevalve Ametis ja Nissi Vallavalitsuses.
Seotud lood
Kevadel hooldame niidukeid ja õlitame terrasse, aga puitfassaadi hooldamine ei tule sageli mõttessegi ning ega see polegi iga-aastane töö. Ent kui fassaadihooldus jääb pikalt tegemata, võib peagi ees oodata voodrilaudade vahetus, mis on suur ja kulukas ettevõtmine ka siis, kui otsustad seda oma jõududega teha.