• 20.11.17, 12:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti-Soome raudteetunneli lõpp-peatus tuleb Vantaa lennujaama juurde

Soomlased panid paika Eesti ja Soome vahele kavandatava raudteetunneli peatused, kava kohaselt läbib raudtee otse Helsingi kesklinna ning raudteeliini lõpp-peatus saab olema Vantaa lennujaama juures, kirjutas Postimees.
Eesti-Soome raudteetunneli lõpp-peatus tuleb Vantaa lennujaama juurde
  • Foto: Yle.fi
FinEst Link raudteetunneli Soome-poolne projektijuht Kari Ruohonen ütles Helsingin Sanomatele, et raudteeliini kulgemise joonised läbi Helsingi kuni Vantaa raudteejaamani on praegu koostamisel.
Ruohonen märkis, et prognoosi järgi võib Tallinna ja Helsingi vahelise raudteetunneli reisijate arv aastaks 2050 olla võrreldav Inglismaad ja Prantsusmaad ühendava Eurotunneli reisijate hulgaga.
Loe pikemalt Postimehest.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.12.25, 14:42
Killustiksammaste rajamine – kõige keskkonnasõbralikum pinnaste parendusmeetod
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta eeldatud kandvuse ja stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas väga laialdaselt kasutatavaks pinnaseparandusmeetodiks on killustiksammaste rajamine. See tehnoloogia võimaldab oluliselt parandada pinnase mehaanilisi omadusi ulatuslike väljakaevamisteta või kiirendada konstruktsioonide alla jääva pinnaste tihenemist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele