Teisipäeval toimus Tallinnas Öpiku maja konverentsikeskuses Ehitusuudised.ee korraldatud Taristuehituse konverents 2017, kus kohtusid Eesti mõjukamad taristuehitajad ja teehooldajad.
Kõneleti hetkel aktuaalsetest teemadest, nagu lähiaastate teehoiukava ja teehoiu rahastamine, taristuehitajate ootused valitsusele, kohalike versus sissetoodud materjalide kasutamine, tööjõunappusega toimetulek ja euroabi osakaal taristuehituse sektoris.
Osalejaid said ülevaate, millal ja mis mahus algavad hanked Rail Balticu ehitamiseks, kuidas on seis Tallinna-Helsingi tunneli ehitamisega (loe pikemalt
SIIT) ning kuidas toimub betoonteede ehitus Poolas ja millised väljavaated on Eestis betoonteede ehitamiseks.
Lisaks tutvustati Tallinna Vanasadama piirkonna arenguplaane, taristuprojekte kiiresti arenevas Ülemiste Citys ja tööstus- ning ehitusjäätmete taaskasutamise võimalusi teedeehituses ning InfraBIMi rakendamist.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Samuti tunnustati konverentsil Äripäeva koostatud Taristuehituse TOPi võitjaid.
Tarituehituse konverents
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Suurbritannias aastatel 1970–1994 läbiviidud ehitusuuringust, milles analüüsiti hilinemiste ja eelarve ületamiste põhjuseid, selgus, et 40% ootamatutest hilinemistest ja lisakuludest olid seotud geotehniliste oludega. Ehitaja vaates tõusetub küsimus: mis saab siis, kui tegelik kohapealne geotehniline olukord osutub arvatust keerulisemaks?