Nordecon alustab Tallinna Kommunaalameti tellimusel alates 28. juunist Vabaõhumuuseumi tee rekonstrueerimise teise etapi ehitustöödega lõigus Mõisa tänav – Vabaõhumuuseumi tee 8.

- Teetööd Vabaõhumuuseumi teel 15. juunil 2017
- Foto: kinnisvarauudised.ee
Vabaõhumuuseumi tee rekonstrueerimistööde käigus korrastatakse 6,5 m laiune 1+1 sõidurajaga sõidutee, 4 m laiune kergliiklustee ning rajatakse uus 48 parkimiskohaga parkla, teatas Raepress. Liikluse rahustamiseks rajatakse sõiduteele künnised ning ülekäiguradadele eraldussaared. Ülekäiguradadele paigaldatakse vaegnägijate liikumise hõlbustamiseks reljeefsed kõnniteeplaadid ning rajatakse ülekäiguradade erivalgustus. Rajatakse sademeveekanalisatsioon ning korrastatakse töömaas olevad kaevud. Lisaks teostatakse tänaval asuvate puude hoolduslõikust ning istutatakse ka üle tuhande uue põõsasistiku. Rekonstrueerimistööd lõpetatakse enne uue õppeaasta algust.
Vabaõhumuuseumi tee (Paldiski mnt – Vabaõhumuuseumi tee 8) rekonstrueerimisprojekti koostas Teedeprojekt OÜ ning tööde lepinguline maksumus on ca 1,1 miljonit eurot.
Seoses esimese ja teise etapi ehitustöödega on Vabaõhumuuseumi tee lõigus Paldiski mnt – Vabaõhumuuseumi tee 8 tavaliikluseks suletud. Ümbersõit toimub Lõuka tn ja Rannamõisa tee kaudu.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eestis on aastaid püsinud arusaam, justkui plaatsoojusvahetid, eriti niiskustagastusega ehk ERV-tüüpi seadmed, ei sobi meie kliimasse. Levinud on hirm, et need külmuvad talvel ja ei ole energiatõhusad. See müüt pärineb ajast, mil turul levisid odavad ristvoolu vahetid, mille kasutegur oli madal ja automaatika olematu. Tänapäeval on see eelarvamus ajale jalgu jäänud.