• 18.01.17, 10:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Algas töö Rail Balticu Muuga kaubaterminaliga

Rahvusvahelised konsultatsiooniettevõtted Civitta Eesti AS ja DB Engineering & Consulting alustasid Rail Baltic Muuga multimodaalse kaubaterminali tehnoloogiliste ja ruumiliste vajaduste analüüsi läbiviimist.
Algas töö Rail Balticu Muuga kaubaterminaliga
  • Foto: Rail Baltic
Muuga kaubaterminali tasuvusanalüüsi eesmärk on välja selgitada kaks kõige kasutoovamat ja realistlikumat lahendust Muuga multimodaalse kaubaterminali asukoha, tehnoloogilise võimekuse ja funktsionaalsuste osas, võttes aluseks kaubavoogude nõudluse pikaajalise analüüsi Rail Balticu võtmes ja seda aastani 2055.
„Et Muuga sadamas arendatav multimodaalne kaubaterminal on Rail Balticu algus- ja lõpp-punkt maismaal, siis on väga oluline, et siin toimuks sujuv, tõrgeteta ning mõõduka kuluga kaupade käitlemine laevadelt rongile ja vastupidi,“ selgitas valdusettevõtte Rail Baltic Estonia tegevjuht Indrek Orav Muuga kaubaterminali tähtsust Rail Balticu projektis.
„Muuga terminal on Rail Balticu trassiosa tähtsaim kaubaterminal, mis toob lisaks ida-lääne suunal liikuvatele kaupadele siia ka põhja-lõuna suunal liikuvad kaubakogused ja sellega täiesti uued kasvuvõimalused siinse regiooni majanduse jaoks,“ ütles Civitta Eesti AS’i juhtivkonsultant Meelis Niinepuu. 

Artikkel jätkub pärast reklaami

Muuga kaubaterminali tasuvusanalüüs viiakse läbi neljas etapis:
I etapp: Olemasoleva olukorra analüüs ja kaubavoogude nõudluse prognoosid 
II etapp: Multimodaalse kaubaterminali ruumilise ja tehnoloogilise vajaduse analüüs III etapp: Kahe alternatiivse stsenaariumi pakkumine ja hindamine IV etapp: Elluviimise tegevuskava ja arendustegevuste eskiisprojekti koostamine
Analüüsi eeldatav valmimise tähtaeg on september 2017
Multimodaalne terminal käesoleva kirjelduse kontekstis on hoone või rajatis või nende kogum, kus teenindatakse erinevate transpordiliikidega, s.h maantee-, raudtee- ja meretranspordivahenditega veetavaid kaupu.
Loe artiklit täispikkuses Logistikauudised.ee-st.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.07.25, 10:44
Eesti firma lubab välisvoodrilaudadele 50 aastat garantiid
Kevadel hooldame niidukeid ja õlitame terrasse, aga puitfassaadi hooldamine ei tule sageli mõttessegi ning ega see polegi iga-aastane töö. Ent kui fassaadihooldus jääb pikalt tegemata, võib peagi ees oodata voodrilaudade vahetus, mis on suur ja kulukas ettevõtmine ka siis, kui otsustad seda oma jõududega teha.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele