• 03.10.16, 15:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kahe miljoni veebiklõpsu põhjal projekteeriti maja

Rootsi arhitektuuribüroo Tham & Videgård tegi katse välja töötada eramu, mida rootslased üle kõige endale ihaldaksid. Uus tüüpmaja Hemnet on segu Rootsi traditsioonilisest Rootsi punasest puitlaudisega hoonest ja funkstiilist ning see projekteeriti 86 000 kinnisvarakuulutuse populaarsuse mõõtmise tulemuse põhjal.
Uus tüüpmaja Hemnet on segu Rootsi traditsioonilisest Rootsi punasest puitlaudisega hoonest ja funkstiilist.
  • Uus tüüpmaja Hemnet on segu Rootsi traditsioonilisest Rootsi punasest puitlaudisega hoonest ja funkstiilist.
Hemneti maja sündis pärast 86 000 kinnisvarakuulutuse populaarsuse mõõtmist enam kui kahe miljoni kasutajaklõpsu alusel. Kuulutuses esitletud hoonete populaarsust mõõdeti kahe parameetri alusel: kui palju inimesi igal nädalal sellel klõpsas ja kui kaua kulus hoone müügiks ehk kaua see kinnisvaralehel rippuda jõudis. Suurema päevase klõpsuarvuga hoonetel oli lõpptulemuse kujundamisel enam kaalu kui madalama arvuga hoonetel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 14:04
Prysmian: jätkusuutlik tootmine on konkurentsieelis, mitte nišš
Jätkusuutlikkus ja rohelisus ei ole enam ammu nišiteema, vaid eeldus, et tootmis- ja ehitusettevõte saaks üldse rahvusvahelisel turul kaasa rääkida. See tähendab, et tootjal peab olema täielik ülevaade nii materjalide päritolust, tootmisprotsessist kui ka sellest, mis saab toodetest pärast nende elukaare lõppu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele