Autor: Eva Kiisler • 3. oktoober 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kahe miljoni veebiklõpsu põhjal projekteeriti maja

Uus tüüpmaja Hemnet on segu Rootsi traditsioonilisest Rootsi punasest puitlaudisega hoonest ja funkstiilist.
Rootsi arhitektuuribüroo Tham & Videgård tegi katse välja töötada eramu, mida rootslased üle kõige endale ihaldaksid. Uus tüüpmaja Hemnet on segu Rootsi traditsioonilisest Rootsi punasest puitlaudisega hoonest ja funkstiilist ning see projekteeriti 86 000 kinnisvarakuulutuse populaarsuse mõõtmise tulemuse põhjal.

Hemneti maja sündis pärast 86 000 kinnisvarakuulutuse populaarsuse mõõtmist enam kui kahe miljoni kasutajaklõpsu alusel. Kuulutuses esitletud hoonete populaarsust mõõdeti kahe parameetri alusel: kui palju inimesi igal nädalal sellel klõpsas ja kui kaua kulus hoone müügiks ehk kaua see kinnisvaralehel rippuda jõudis. Suurema päevase klõpsuarvuga hoonetel oli lõpptulemuse kujundamisel enam kaalu kui madalama arvuga hoonetel.

Liitu Ehitusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Ehitusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 51 23 770
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51 990 655
Helen PaapsiReklaamimüügi projektijuhtTel: 5880 7785