• 03.10.16, 15:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kahe miljoni veebiklõpsu põhjal projekteeriti maja

Rootsi arhitektuuribüroo Tham & Videgård tegi katse välja töötada eramu, mida rootslased üle kõige endale ihaldaksid. Uus tüüpmaja Hemnet on segu Rootsi traditsioonilisest Rootsi punasest puitlaudisega hoonest ja funkstiilist ning see projekteeriti 86 000 kinnisvarakuulutuse populaarsuse mõõtmise tulemuse põhjal.
Uus tüüpmaja Hemnet on segu Rootsi traditsioonilisest Rootsi punasest puitlaudisega hoonest ja funkstiilist.
  • Uus tüüpmaja Hemnet on segu Rootsi traditsioonilisest Rootsi punasest puitlaudisega hoonest ja funkstiilist.
Hemneti maja sündis pärast 86 000 kinnisvarakuulutuse populaarsuse mõõtmist enam kui kahe miljoni kasutajaklõpsu alusel. Kuulutuses esitletud hoonete populaarsust mõõdeti kahe parameetri alusel: kui palju inimesi igal nädalal sellel klõpsas ja kui kaua kulus hoone müügiks ehk kaua see kinnisvaralehel rippuda jõudis. Suurema päevase klõpsuarvuga hoonetel oli lõpptulemuse kujundamisel enam kaalu kui madalama arvuga hoonetel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.25, 16:14
Kaabli kvaliteet ei ole silmaga nähtav, aga tagajärjed võivad olla valusad
Saaremaa ettevõte OÜ Feizerton, mille kaubamärk Feirol on Eestis juba tuttav nii professionaalidele kui ka tavakasutajatele, on tegelenud enam kui 20 aastat kaablitoodete ja elektritarvikute arenduse, tootmise ja müügiga. Ettevõtte juhi Jüri Lemberi sõnul on neil turul omas nišis tugev positsioon, kuid samas on soov üha enam jõuda otse nii ehitusobjektidele kui ka lõpptarbijateni.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele