• 27.05.16, 14:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Viis õigusbürood, mis nõustavad Rail Balticu ehitust

Kolme Balti riigi ühisettevõte RB Rail AS korraldas hankel valiti Rail Balticu planeerimis- ja ehitustegevuse etapis firmat juriidilistes küsimustes nõustama õigusbürood Eversheds Bitāns, Glimstedt ja partnerid, Klavins ELLEX, Sorainen ning Triniti.
Viis õigusbürood, mis nõustavad Rail Balticu ehitust
  • Foto: Rail Baltic
 
Lepingud otsustati sõlmida viie ettevõttega, kuna õigusalast sekkumist vajavate küsimuste ring on väga lai. Üheks valiku kriteeriumiks oli ettevõtte võimekus tagada kõrgetasemeline juriidiline nõustamine kõigis kolmes Balti riigis, teatas RB Rail.
Teiseks tingimuseks oli varasem sarnase sisu ja suurusega Euroopa Liidu tasandi projektidega töötamise kogemus, samuti pädevus juriidilise analüüsi teostamiseks erinevates valdkondades, nagu äri- ja korporatiivteenused, ettevõtte administreerimise teenused ning tööõiguse teenused.Õigusbürood annavad juriidilist konsultatsiooni ehituse, kinnisvara, keskkonna, maksunduse, riigihangete, konkurentsi ja riigiabi, IT ja kindlustusega seonduvates küsimustes.RB Rail AS on 2014. aasta oktoobris asutatud kolme Balti riigi ühisettevõte. RB Rail AS-s omavad võrdelt aktsiaid SIA Eiropas Dzelzceļa Līnijas Lätis, UAB Rail Baltica Statyba Leedus ja OÜ Rail Baltic Estonia Eestis. RB Rail AS on Rail Balticu projekti keskne koordinaator. Projekt hõlmab kiire rahvusvahelise raudtee ehitust Tallinnast Leedu-Poola piirini. Rail Balticust saab avalikus kasutuses olev tänapäevane ja keskkonnasõbralik elektriraudtee.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.08.25, 09:00
Argo Luhaste: hilinemised ja lisakulud on sageli seotud geotehniliste oludega
Suurbritannias aastatel 1970–1994 läbiviidud ehitusuuringust, milles analüüsiti hilinemiste ja eelarve ületamiste põhjuseid, selgus, et 40% ootamatutest hilinemistest ja lisakuludest olid seotud geotehniliste oludega. Ehitaja vaates tõusetub küsimus: mis saab siis, kui tegelik kohapealne geotehniline olukord osutub arvatust keerulisemaks?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele