Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Rail Balticu rahastamise määr küsimärgi all
Vaesematele ELi riikidele mõeldud Ühtekuuluvusfondi vahendid on kujunemas suurimaks kärpekohaks ELi järgmise seitsme aasta eelarves, mille esimene numbritega versioon saadeti liikmesriikidele laiali esmaspäeva õhtul.
Keeruliseks on läinud Rail Balticu rahastamise kindlustamine. Eesistuja on vähendanud Euroopa Ühendamise rahastusse Ühtekuuluvusfondist üle kantava raha mahtu komisjoni pakutud 10 miljardilt eurolt maksimaalselt 7 miljardile. “Eesti jätkab kindlasti komisjoni ettepaneku toetamist,” märkis riigikantselei nõunik Erik Marksoo.
Riim: Meie turu tüüpne eluase on magalapiirkonna tüüpkorter, mitte Kalamaja mereäärse uusarenduse luksuskorter, ja magala tüüpkorter on keskmist palka teenivale leibkonnale vägagi kättesaadav
3,5 aasta pärast on Tallinnal olemas üldplaneering. Vanalinna arendamise osas leiti koostöökoht. Kivisaar ja Karro avaldasid, milline on nende nägemuses Tallinn aastal 2035.