• 15.03.12, 17:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kinnisvara tehingute aastane kasv 16%. Käibe kasv 24%

NCC Elamuarenduse müügijuhi Lauri Laanoja näeb alanud aastat positiivses valguses, sest klientide kindlustunne majandusliku stabiilsuse suhtes on tõusnud.
Laanoja sõnul ei tekkinud erinevalt varasematest aastatest jaanuaris müügiseisakut. „Klientide kindlus majandusliku olukorra stabiilsuse suhtes selgesti tõusnud, mida saab pidada tänase müügitempo peamiseks toetajaks,“ märkis Laanoja.
Uus Maa Kinnisvarabüroo hinnangul tehingute koguväärtus langes viimase kuu jooksul, mis tähendab seda, et võrreldes jaanuariga vahetas veebruaris omanikku suurem hulk odavamat kinnisvara. Maa-ameti andmetel müüdi veebruaris üle Eesti kinnisvara 111,55 miljoni euro eest, mis tähendab jaanuariga võrreldes 5,1-protsendilist koguväärtuse langust. 2011. aasta veebruariga võrreldes tõusis kogukäive aga 24,8%.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Uus Maa hinnangul said veebruaris korteriostjatele väga oluliseks jaanuarikuiseid kommunaalarveid. Käesoleva talve esimene külm kuu näitas ära, milline summa võib kuluda küttele, olenevalt maja seisukorrast, kütteliigist ning sellest, kui palju küttefirma tõstis hinda. Korteri turuväärtust tõstab renoveeritud maja või lokaalne gaasiküte. Ostust loobutakse tihti pelgalt liialt suurte kommunaalarvete tõttu.
„Uute arendusprojektide turule tulek on mõnevõrra aeglustunud. On arendajaid, kes teevad senistes projektides korrektuure, aga ka neid, kes on ootustele mittevastava broneerimiste hulga tõttu müügiprotsessi ajutiselt peatanud. Veebruaris läks kõige paremini väiksematel arendusprojektidel, mis asuvad enamasti miljööväärtuslikes puitasumites,“ tõi välja Uus Maa oma veebruari kuu ülevaates.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.25, 16:14
Kaabli kvaliteet ei ole silmaga nähtav, aga tagajärjed võivad olla valusad
Saaremaa ettevõte OÜ Feizerton, mille kaubamärk Feirol on Eestis juba tuttav nii professionaalidele kui ka tavakasutajatele, on tegelenud enam kui 20 aastat kaablitoodete ja elektritarvikute arenduse, tootmise ja müügiga. Ettevõtte juhi Jüri Lemberi sõnul on neil turul omas nišis tugev positsioon, kuid samas on soov üha enam jõuda otse nii ehitusobjektidele kui ka lõpptarbijateni.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele