• 13.12.11, 16:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vanad hooned on taas ausse tõusmas

Inimesed on aru saanud, et uutes majades on omad probleemid ning oskavad tähele panna asju, mis vahepeal märkamata jäid, sõnas mitmeid tunnustusi pälvinud 1937. aastal ehitatud  Hariduse 11 korterelamu renoveerimist vedanud Raul Seppel.
"Kümnend tagasi toodi kinnisvara müügil suure plussina välja euroremonti ja seda, et korter on puhas ja korras. See on tegelikult ju elementaarne. Olulisem on see, et heade soovide ja oskamatusega tehtud remondiga poleks midagi hävitatud, mida on kallim hiljem taastada," rääkis Seppel.
Inimesed on tema arvates targemaks ja nõudlikumaks muutunud. "Buumi ajal oli tore põllule korter või maja osta, kuid arvan, et nüüd on inimesteni jõudnud teadmine, et mõned asjad ei toimi iseenesest," lisas ta. Paljud vanad majad on Seppeli sõnul projekteeritud väga kõrgel professionaalsel tasemel arhitektide poolt, kes tavaliselt ei alahinnanud inseneride soovitusi ning seetõttu on nendes elamutes ka hea elada.
"Lisaks asuvad vanemad hooned väljakujunenud linnakeskkonnas, mille olulisust osatakse järjest rohkem hinnata. Inimesed on ettevaatlikumad ja maaklerid omakorda otsivad voorusi, mida enne ei osatud müüa," märkis Seppel, kes usub, et ajaloolistel majadel on väärtused, mida ühelgi uuel majal olla ei saa. "Investorid on oma kapitali paigutamisega ettevaatlikumad ja otsivad pigem kinnisvara, mis ei kaota oma väärtust," lisas ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.25, 16:14
Kaabli kvaliteet ei ole silmaga nähtav, aga tagajärjed võivad olla valusad
Saaremaa ettevõte OÜ Feizerton, mille kaubamärk Feirol on Eestis juba tuttav nii professionaalidele kui ka tavakasutajatele, on tegelenud enam kui 20 aastat kaablitoodete ja elektritarvikute arenduse, tootmise ja müügiga. Ettevõtte juhi Jüri Lemberi sõnul on neil turul omas nišis tugev positsioon, kuid samas on soov üha enam jõuda otse nii ehitusobjektidele kui ka lõpptarbijateni.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele