Jõhvi vallavalitsus kooskõlastas möödunud nädalal Jõhvi uue viadukti projekti ning maanteeamet kavatseb juuli esimesel nädalal välja kuulutada ehitushanke ja allkirjastada ehituslepingu 1. oktoobril, vahendab Põhjarannik.
2008. aastal eraldas valitsus Jõhvi liiklussõlme rekonstrueerimiseks 272 miljonit krooni (Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfondist), ent 2010. aasta 18. novembri korraldusega otsust muudeti ning jäeti viaduktile alles vaid 100 miljonit.
Esialgset projekti on tänaseks kärbitud nii, et kui alguses räägiti kogu viadukti ümbruse liiklusskeemi uuendamisest koos mitmesuguste läbimurrete ja ringristmikega, siis nüüdseks on kogu projektist alles jäänud peamiselt uue viadukti ehitus koos peale- ja mahasõitudega.
Uus viadukt koosneb kahest teineteisest meetrise vahega eraldatud sillaosast, mis tähendab, et sisuliselt ehitatakse kaks uut viadukti.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Jõhvi vallavanema Tauno Võhmari sõnul peab vald liiklussõlmega seotud ümberehitustöid, mida projekti raames ei finantseerita, leidma ise vahendid, ent enamik tuleb rahapuudusel lükata tulevikku. Eelkõige tehakse ära Raudtee ja Kooli tänava pikendus, mis võib vallale maksma minna kuni 200 000 krooni.
Uue viadukti esimene etapp valmib kavakohaselt järgmisel, kogu liiklussõlm aga ülejärgmisel aastal.
Seotud lood
Akustika on hoone funktsionaalsuse ja kasutusmugavuse seisukohalt sama oluline kui energiatõhusus või sisekliima. Liigses müras väheneb inimeste keskendumisvõime, kasvab stressitase ning kannatab töö kvaliteet. Ruukki Products ASi Baltikumi tehnilise toe ja jätkusuutlikkuse juht Kaupo Pertel nendib, et õigete ehitusmaterjalidega on võimalik seda kõike ennetada.