Järvevana teel algab 320 meetri pikkuse raudteealuse tunneli ehitus ning seoses sellega suunatakse alates 5. juunist liiklus Veerenni tänava ja veepuhastusjaama vahelisel lõigul Ülemiste järve poolsele, spetsiaalselt ümbersõiduks rajatud teelõigule.
Ülejäänud osas jääb Järvevana tee liiklus vanale trassile. Veerenni tänavalt jääb avatuks parempööre Järvevana teele. Uuel ümbersõiduks ehitatud teelõigul on kummaski suunas kaks sõidurada.
Vanal teelõigul lüüakse kopp maasse ja alustatakse 320 meetri pikkuse raudteealuse tunneli ehitust. Projekti kohaselt rajatakse Ülemiste liiklussõlme rekonstrueerimistööde käigus ka kergliiklustee tunnel Veerenni tänavalt Järvevana teele.
Ülemiste liiklussõlme rekonstrueerimise projekti koostas AS K-Projekt. Liiklussõlm hõlmab Peterburi teed, viadukti üle Tartu mnt, Tartu mnt ja Filtri tee vahelist lõiku ning tunnelit, mis kulgeb raudtee alt läbi Järvevana teele.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tallinna ühe olulisema liiklussõlme rekonstrueerimise 1,2 miljardi suurused kulud kaetakse kuni 75% ulatuses Euroopa Liidu ühtekuuluvusfondist, linna osalus on 25%. Ülemiste liiklussõlme rekonstrueerimise ehitustöid teevad erinevate lepingute alusel AS Nordecon, AS Merko Ehitus, AS Merko Infra, Tallinna Teede AS, AS Ehitusfirma Rand ja Tuulberg.
Seotud lood
Kevadel hooldame niidukeid ja õlitame terrasse, aga puitfassaadi hooldamine ei tule sageli mõttessegi ning ega see polegi iga-aastane töö. Ent kui fassaadihooldus jääb pikalt tegemata, võib peagi ees oodata voodrilaudade vahetus, mis on suur ja kulukas ettevõtmine ka siis, kui otsustad seda oma jõududega teha.