• 16.03.11, 14:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas muuta väljaüüritav korter atraktiivsemaks?

Brem Kinnisvara hinnangul on üüritavad korterid pahatihti koristamata ja liigset pudi-padi täis, ilustatud kuulutustes aga lubatakse üürilevõtjale seda, mida tegelikult olemas ei ole.
„Korteri võiks alustuseks puhastada: põrandad pühkida ja kappidelt-riiulitelt tolmu eemaldada. Vannitubades ei tohiks vedeleda puhastusvahendid ja kraanikausid peaks olema enam-vähem puhtad.  Räpased dušikardinad tuleks üldse eemaldada.
Kindlasti tuleks ära korjata kapipealsetel olev pudi-padi. Kui üürnik tuleb korterisse, siis üürileandja kujukesed, vaasid ja pildid ei ole kindlasti need asjad, mis üürnikku meelitaksid. Pigem on eelistatud variant, kus üürnik dekoreerib korteri ise,“ rääkis Brem Kinnisvarabüroo maakler Karinee Luik.
Tema sõnul on üürikorteri reklaamimiseks lisaks puhtusele väga olulised professionaalse pilguga tehtud fotod. Üldjuhul teevad maaklerid pilte nii, et ebaolulised asjad jäävad välja ja olulised on tabatud. Küll aga peaksid need üürikorterite omanikud, kes ise soovivad kuulutada, jälgima, mida pildistavad. Pesurestid, käekotid, riided ja muu säärane võiks jääda piltidelt välja. Kindlasti tuleks fotod teha päevasel ajal, siis jäävad pildid selgemad ja korteri parimad omadused tulevad välja.

Artikkel jätkub pärast reklaami

„Kui üüritav korter on vanem ja ei ole renoveeritud, siis võimalusel tehke iluremont. Värvige või pange tapeet seintele, mis on kahjustada saanud. Selle tulemusena jääb korterile koheselt puhtam välimus,“ soovitas Luik.
Kuulutustes ja reklaamides ei tohiks aga korterit kindlasti paremana näidata, kui ta on. Olukord, kus kuulutuses lubatakse väga häid tingimusi, kuid huviline leiab eest hoopis midagi muud, ei päädi üürilepinguga.
„Soovitaks omanikele, et nad laseksid mõnel oma tuttaval või maakleril korteri sellise pilguga üle vaadata, kas nemad selle üüriksid. Siis tulevad paremini esile nii head kui halvad küljed ja viimastega on võimalik midagi ette võtta,“ ütles Luik.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.25, 16:14
Kaabli kvaliteet ei ole silmaga nähtav, aga tagajärjed võivad olla valusad
Saaremaa ettevõte OÜ Feizerton, mille kaubamärk Feirol on Eestis juba tuttav nii professionaalidele kui ka tavakasutajatele, on tegelenud enam kui 20 aastat kaablitoodete ja elektritarvikute arenduse, tootmise ja müügiga. Ettevõtte juhi Jüri Lemberi sõnul on neil turul omas nišis tugev positsioon, kuid samas on soov üha enam jõuda otse nii ehitusobjektidele kui ka lõpptarbijateni.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele