Liigveega kimpus oleva Ruhnu lennuraja paar aastat tagasi valminud plastist kate võidakse lähiaastatel üles kiskuda ja kogu lennurada täies ulatuses ümber ehitada.
Kuressaare lennujaam tegi AS-le Tallinna Lennujaam ettepaneku küsida Euroopa Regionaalse Arengu Fondist raha Ruhnu lennuraja rekonstrueerimise uurimiseks, et muuta Ruhnu lennuvälja töö ilmastikuoludest vähem sõltuvaks, kirjutas Saarte Hääl.
Kuressaare lennujaama juhi Mati Tangu arvates Ruhnu lennuväljale asfaltkate ega betoonrada ei sobi, sest nende hooldamine on üsna keeruline ja kallis. Kõne alla võiks tulla murukattega rada, mille ehitamine ja materjalide üle mere transportimine võib maksma minna üle 50 miljoni krooni.
2008. aastal lõppenud rekonstrueerimistööde käigus kaeti Ruhnu lennuväli plastkärgedega, töö läks maksma ligi 5 miljonit krooni.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Tänavu 30. tegutsemisaastat tähistav pereettevõte
Tammer OÜ tõenäoliselt ehitus- ja laevatööstuses tutvustamist ei vaja. Ettevõtte arengut on algusest peale vedanud strateegilised investeeringud innovatsiooni, tootearendusse ja töötajatesse, mis on loonud võimaluse koos muutuvate turgude ja tehnoloogiatega kasvada. Kuidas aga sai kohalikust väikefirmast Põhjamaade suurim projektipõhine metallustevalmistaja, mis ekspordib 90% oma toodangust?