Liigveega kimpus oleva Ruhnu lennuraja paar aastat tagasi valminud plastist kate võidakse lähiaastatel üles kiskuda ja kogu lennurada täies ulatuses ümber ehitada.
Kuressaare lennujaam tegi AS-le Tallinna Lennujaam ettepaneku küsida Euroopa Regionaalse Arengu Fondist raha Ruhnu lennuraja rekonstrueerimise uurimiseks, et muuta Ruhnu lennuvälja töö ilmastikuoludest vähem sõltuvaks, kirjutas Saarte Hääl.
Kuressaare lennujaama juhi Mati Tangu arvates Ruhnu lennuväljale asfaltkate ega betoonrada ei sobi, sest nende hooldamine on üsna keeruline ja kallis. Kõne alla võiks tulla murukattega rada, mille ehitamine ja materjalide üle mere transportimine võib maksma minna üle 50 miljoni krooni.
2008. aastal lõppenud rekonstrueerimistööde käigus kaeti Ruhnu lennuväli plastkärgedega, töö läks maksma ligi 5 miljonit krooni.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eestis on aastaid püsinud arusaam, justkui plaatsoojusvahetid, eriti niiskustagastusega ehk ERV-tüüpi seadmed, ei sobi meie kliimasse. Levinud on hirm, et need külmuvad talvel ja ei ole energiatõhusad. See müüt pärineb ajast, mil turul levisid odavad ristvoolu vahetid, mille kasutegur oli madal ja automaatika olematu. Tänapäeval on see eelarvamus ajale jalgu jäänud.