Autor: Anne Oja • 29. september 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Klaasmerk: loomulikult oleme alla omahinna müünud

Klaasmerk ASi juht Ain Kirnmann märkis, et tellimusi ja kliente on juurde tulnud, kuid seda eelkõige ekspordi poolelt. 

“Oleme loomulikult alla omahinna müünud, muidu poleks me mullu ka kahjumisse jäänud,” ütles ta. Millal nii palju paremaks läheb, et saaks õige hinnaga müüa, ei osanud Kirnmann öelda.

“Eesti turul ei lähe ka järgmisel aastal veel paremaks.  Ekspordis aga oleneb kõik sellest, mis mujal maailmas toimub. Kui sihtriikide valitsus toetab majandust, siis ehk läheb järgmisel aastal paremaks,” sõnas ta.

“Lähtuma peab siiski sellest, et enamik Eesti aknatootjaid on projektipõhised ja sõltuvad konkreetse objekti eelarvest,” rääkis Lasita Aken ASi tegevjuht Helena Randoja. “Kuna majandus on elavnenud mitte ainult meil, vaid kogu Euroopas, tõstsid materjali tarnijad nõudluse ja kes-teab-veel-mille kasvule viidates juba suvel materjalide hindu ca 10%. Seega on vältimatu hinnatõus ka akna lõpptarbijale,” arvas Randoja.

Jaga lugu
Ehitusuudised.ee toetajad:
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 51 23 770
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51 990 655
Helen PaapsiReklaamimüügi projektijuhtTel: 5880 7785
Hannes RummReklaamimüügi projektijuhtTel: 518 4688