Augusti lõpus Tallinna ja Saku vahelisel 6,5 km pikkusel maanteelõigul alanud remonditööd kestavad koos talvise pausiga kokku peaaegu aasta.
Augustis alanud teetöid teostab KPK Teedeehituse AS, kes peab renoveeritud teelõigu valmis saama järgmise aasta juuni lõpupäevil. Enne talve saabumist on plaanis maha panna esimene kiht asfalti, kirjutab Harju Elu.
Maanteeameti avalike suhete spetsialisti Allan Kasesalu sõnul rekonstrueeritakse teekate taastusremondi käigus vastavalt liikluskoormuse kasvule ja vajalikule kandevõimele. Lisaks ehitatakse ringi või korrastatakse sadevete süsteemid, kommunikatsioonid, ristmikud, autobussipeatused ja mahasõidud.
Et piirangutest tekkivaid ummikuid vältida, soovitab Kasesalu teeremondi ajal kasutada ümbersõite: Tallinna ringtee-Viljandi maantee ning Tallinna ringtee-Pärnu maantee.
Tallinn-Saku teelõigu ehitustööd lähevad maksma ligi 46 miljonit krooni. Töid rahastab täies mahus Euroopa Regionaalarengu Fond.
Seotud lood
Me ei oska KPK Teedeehitusele midagi ette heita, kuna peale Männiku - Saku teelõigu on nad kõikidel ülejäänud objektidel head tööd teinud, rääkis Põhja regionaalse maanteeameti direktori asetäitja Peeter Paju.
Seoses ASi KPK Teedeehitus makseraskustega on Tallinna servas asuva Männiku tee ja Saku vahelisel teelõigul remont peatatud.
Factum Inkasso esindab viit firmat, kellele KPK Teedeehitus võlgneb 2,5 miljonit krooni ning nõuab tuleval nädalal toimuval istungil KPK pankrotti.
Kui räägitakse tööstuse energiavajadusest, energiajulgeolekust või toidujulgeolekust, siis tundub, et räägitaks vaid gaasist, CNG-st või äärmisel juhul LPG-st. See on nii ilmselge valik, et tavaliselt ei vaevuta millelegi muule mõtlemagi.