17. märts 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Henkel läheb ehitusmessile uut brändi tutvustama

Eesti Ehitab kuulutab ehitushooaja aprillis avatuks. Ehkki osalevate firmade arv on viimastel aastatel kahanenud, leidub ka uustulnukaid.

Henkel Balti OÜ turundusjuht Benno Maaringu sõnul on ettevõte Eesti Ehitab messil osalenud seni läbi partnerite. “Varem pole ise välja tulnud, sest messikulu on  Eestis nii suur, et see pole ära tasunud,” märkis ta.

“Iseenesest on ju mess klubiline üritus ja ma olen alati propageerinud ideed, et kuna meie, ehitajad, seal omavahel suhtleme, võiksime ju minna oma lauakeste-lipukestega Pärnu randa, osta õllevaadi kõrvale ja ma usun, et saaksime hakkama mõne tuhande, mitte mõnesaja tuhande krooniga,“ muheles ta.

Põhjus, miks Henkel Balti sel aastal messil osaleb, on seotud uue ehitussegude brändiga Ceresit. „Mais avame pidulikult uue tehase, kus tootmine juba käib. Meie sõnum messil ongi, et toode, mis varem valmis Euroopas, on nüüd Made in Estonia,“ selgitas Maaring. 

Loe ehitusmessist lähemalt tänasest Äripäevast.

Jaga lugu
Ehitusuudised.ee toetajad:
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 51 23 770
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51 990 655
Helen PaapsiReklaamimüügi projektijuhtTel: 5880 7785
Hannes RummReklaamimüügi projektijuhtTel: 518 4688