Harju Elektri Kaubandusgrupi juht Aidi Mölder ütles, et mess Eesti Ehitab pole neile enam klientide leidmise koht.
„Pigem klientidega kokku saamise ja kindlasti ka oma tootesortimendi ja uudistoodete tutvustamise-näitamise koht,“ möönis ta, ent lisas, et seal on ka enamus konkurentidest ehk siis messil saab kuulda-näha, mida neil uudist on.
Möldri sõnul häirib see, et messihallis on liiga vähe selliseid kohviku moodi vms toitlustusvõimalusega eraldiseisvaid kohtumiskohti, kus kliendiga rahulikult istuda ja koostöövõimalusi arutada.
Ta osutas, et praegu on ainus võimalus ise oma stendile selline võimalus organiseerida, mis väikeste stendide puhul jääb ruumipuuduse taha.
Harju Elekter osaleb messil Eesti Ehitab ka käesoleval aastal.
Seotud lood
Kui ettevõte sünnib soovist teha midagi sisukat ja põnevat, ei pruugi esialgu ollagi suurt strateegiat ja visiooni. Ent kui sellele lisandub aastatepikkune sihikindlus, oskus õigeid otsuseid teha ja kirg valdkonna vastu, võib sellest kasvada midagi suurt. Just nii on läinud ettevõttega Optimus Systems, mis alustas 20 aastat tagasi viieliikmelise meeskonnana ning on nüüdseks kasvanud Eesti turvavaldkonna liidriks.