Harju Elektri Kaubandusgrupi juht Aidi Mölder ütles, et mess Eesti Ehitab pole neile enam klientide leidmise koht.
„Pigem klientidega kokku saamise ja kindlasti ka oma tootesortimendi ja uudistoodete tutvustamise-näitamise koht,“ möönis ta, ent lisas, et seal on ka enamus konkurentidest ehk siis messil saab kuulda-näha, mida neil uudist on.
Möldri sõnul häirib see, et messihallis on liiga vähe selliseid kohviku moodi vms toitlustusvõimalusega eraldiseisvaid kohtumiskohti, kus kliendiga rahulikult istuda ja koostöövõimalusi arutada.
Ta osutas, et praegu on ainus võimalus ise oma stendile selline võimalus organiseerida, mis väikeste stendide puhul jääb ruumipuuduse taha.
Harju Elekter osaleb messil Eesti Ehitab ka käesoleval aastal.
Seotud lood
Tänapäevases arhitektuuris ei ole fassaad enam pelgalt hoone „nägu“, vaid osa selle identiteedist. Disain, vastupidavus ja jätkusuutlikkus on saanud võrdväärseteks väärtusteks. Ruukki disainprofiilid koos uute GreenCoat Pural BT pinnakatetega pakuvad arhitektidele ja arendajatele võimalust luua kestvaid, esteetilisi ja keskkonnasõbralikke fassaade.