Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Merko: riigil on kasulik ehitada
Merko Ehituse juhatuse esimehe Tiit Roben ütles, et täna on ehitushinnad sellisel tasemel, kus riigil on kasulik ehitada.
„Konkurentsi tulek tee-ehituse turule on hindu veelgi alla toonud ja selle üle on igal maksumaksjal hea meel. Kindlasti omab Merko ehitus nii insenertehnilist kui materiaalset ressurssi suuremahuliste tee-ehituse projektide teostamiseks,“ märkis Roben.
Maanteeamet sõlmis Merko Ehituse, Tallinna Teede ning Läti ehitusfirmaga SIA Merks Loo-Maardu teelõigu ehituslepingu, mille kohaselt valmib uus 6,8 kilomeetri pikkune maanteelõik järgmise aasta lõpuks.
Jätkusuutlikkus ja rohelisus ei ole enam ammu nišiteema, vaid eeldus, et tootmis- ja ehitusettevõte saaks üldse rahvusvahelisel turul kaasa rääkida. See tähendab, et tootjal peab olema täielik ülevaade nii materjalide päritolust, tootmisprotsessist kui ka sellest, mis saab toodetest pärast nende elukaare lõppu.