Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Merko: riigil on kasulik ehitada
Merko Ehituse juhatuse esimehe Tiit Roben ütles, et täna on ehitushinnad sellisel tasemel, kus riigil on kasulik ehitada.
„Konkurentsi tulek tee-ehituse turule on hindu veelgi alla toonud ja selle üle on igal maksumaksjal hea meel. Kindlasti omab Merko ehitus nii insenertehnilist kui materiaalset ressurssi suuremahuliste tee-ehituse projektide teostamiseks,“ märkis Roben.
Maanteeamet sõlmis Merko Ehituse, Tallinna Teede ning Läti ehitusfirmaga SIA Merks Loo-Maardu teelõigu ehituslepingu, mille kohaselt valmib uus 6,8 kilomeetri pikkune maanteelõik järgmise aasta lõpuks.
Eestis on aastaid püsinud arusaam, justkui plaatsoojusvahetid, eriti niiskustagastusega ehk ERV-tüüpi seadmed, ei sobi meie kliimasse. Levinud on hirm, et need külmuvad talvel ja ei ole energiatõhusad. See müüt pärineb ajast, mil turul levisid odavad ristvoolu vahetid, mille kasutegur oli madal ja automaatika olematu. Tänapäeval on see eelarvamus ajale jalgu jäänud.