Ta kommenteeris, et täpsem selgitamine nõuaks põhjalikumat laskumist juriidilistesse nüanssidesse, millega asjast huvitatud saavad ise soovi korral tegeleda.
„Kokkuvõttes võib siiski nentida, et nimetatud hankelahendus muudab edaspidi olulisel määral seniseid riigihangete seaduse rakendamise põhimõtteid. Kas paremaks või halvemaks jääb juba turuosaliste otsustada,“ sõnas Suurorg.
Riigihangete vaidlustuskomisjon jättis jõusse Merko Ehituse „E20 Loo-Maardu teelõigu ehitus“ hankevõidu.
Maanteeamet kuulutas 13. oktoobril 2009. aastal hankel parimaks AS Merko Ehitus, Tallinna Teede AS ja SIA Merksi ühispakkumise summas 288,84 miljonit krooni, AS Nordecon Infra pakkumine oli paremuselt teine 318,78 miljoni krooniga.
AS Nordecon Infra vaidlustas vastava käskkirja, viidates, et AS Merko Ehitus on 1. augustil 2008 äriregistrisse kantud äriühing, kes ei saa vastata kvalifitseerimistingimustele, milles nõutakse andmeid viimase kolme majandusaasta netokäibe ja viimase viie aasta jooksul tehtud tööde osas ning et nõutud referents ja käive puuduvad ka Tallinna Teede AS-il ja SIA Merksil.